خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت تاکید کرد

تسریع در بازسازی واحدهای صنعتی مناطق زلزله زده

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۴۲۸

وضعیت واحدهای صنعتی که در حادثه اخیرآسیب دیده اند نیازمند حمایت هستند و ما باید در کمترین زمان بتوانیم رونق را به این منطقه برگردانیم.

به گزارش ایلنا معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت در نشست  شورای معاونان ومدیران سازمان صنایع کوچک وشهرکهای  صنعتی ایران ضمن تاکید بر تسریع در بازسازی واحدهای صنعتی مناطق زلزله زده در شهرکهای  صنعتی کرمانشاه اظهارداشت: وضعیت واحدهای صنعتی که در حادثه اخیرآسیب دیده اند نیازمند حمایت هستند و ما باید در کمترین زمان  بتوانیم  رونق را به این منطقه برگردانیم.

وی  خاطرنشان کرد: با  همکاری  و هماهنگی  بانک ها  می توان هرچه سریعتر  واحدهای آسیب دیده را بازسازی کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران،  همچنین در این نشست به برنامه ریزی جهت افزایش ظرفیت 20 هزار واحد صنعتی طی سال های آتی اشاره و  تصریح کرد :  افزایش ظرفیت 20 هزار واحد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی با تامین مالی، نوسازی دستگاه ها، تامین بازار برای تولیدات آنها و... باید با جدیت توسط  ستاد وشرکت های استانی پیگیری شود تا در  کمترین زمان بتوان  فضای مناسبی را برای صنعتگران ترسیم کرد.

نجفی همچنین در خصوص انعقاد تفاهم نامه با شرکت  پست بانک  نیز توضیح داد:  ایجاد و توسعه اشتغال روستایی از برنامه های محوری جهت رفع مشکل بیکاری است که در این راستا  با توجه به اختصاص 10 درصد از منابع 1.5 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای طرح های اشتغالزایی روستایی با ید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: طرح  های مناسبی  در جهت بهبود وضعیت تولید و فضای کسب وکار  در نظر گرفته شده که انعقاد تفاهم نامه با شرکت پست بانک در این راستا منعقد شده است لذا با توجه به اختصاص اعتبارات به  توسعه اشتغال روستایی  باید در سراسر کشور در جهت تحقق این مهم و پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچکی که پتانسیل ایجاد اشتغال و فروش محصولات  خود در بازار رقابتی هستند ، تلاش نماییم.

نجفی همچنین باردیگر بر بهره مندی از هوش استراتژیک و  بکا رگیری مدیریت جهادی در شهرکهای صنعتی تاکید کرد و خواستار  همکاری وهماهنگی در تحقق برنامه های اولویت دار سازمان در رفع مشکلات موجود در شهرکها و نواحی صنعتی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز