خبرگزاری کار ایران

8 نماینده از شرکت های تولیدی و صادراتی، تشکل های بخش خصوصی و هولدینگ های سرمایه گذاری در نشست با رییس محترم جمهور حضور داشتند

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۳۳۷

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعـت، معدن و تجارت با صدور جوابیه‌ای خبر منتشر شده در یکی از روزنامه ها با عنوان"هیچ نماینده ای از بخش خصوصی در جلسه رییس جمهور با صادرکنندگان حضور نداشت!" را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، این مرکز در پاسخ به مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه ها اعلام کرد: در جلسه رییس جمهور با صادرکنندگان، 8 نماینده از شرکت های تولیدی و صادراتی، تشکل های بخش خصوصی و هولدینگ های سرمایه گذاری که نقش بسیار مهمی در صادرات کالاهای غیر نفتی به کشورهای مهم هدف صادراتی ایفا می‌کنند، حضور داشتند و مهمترین نقطه نظرات خود را در فضایی صمیمی ارایه دادند.

صادرکنندگان دعوت شده به جلسه بیش از 50 درصد از صادرات کالاهای غیرنفتی کشور را در دست دارند و یا مدیریت می‌کنند و در حوزه‌‌های مهمی از جمله صنایع غذایی، پتروشیمی، مس و فولاد در سطح جهانی شناخته شده هستند.

این افراد در بخش صادرات غیر نفتی حضوری فعال و پررنگ دارند به طوری که بالاترین ارقام صادرات غیر نفتی مربو ط به آنها می باشد و 2 نفر نیز سال گذشته موفق به کسب مدال افتخار از سوی ریاست محترم جمهور شدند.

هدف از برگزاری جلسه با حضور رییس جمهور، ارایه طرح‌های توسعه‌ای در حوزه صادرات غیرنفتی و کمک به شکل گیری شرکت‌های بزرگ صادراتی و طرح مسایل و مشکلات حوزه صادرات و چاره جویی برای حل و فصل آنها بوده است.

گفتنی است یکی از فعالین اقتصادی در گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها به برخی دغدغه های بخش خصوصی اشاره و برخی خواسته های فعالان بخش خصوصی را مطرح کرد.

یکی از روزنامه ها  در این میان با دستکاری در تیتر مطلب مورد اشاره به جای کمک و تعامل با سایر بخش ها برای دسترسی به توسعه کشور ، سعی بر القای فضایی منفی دارد و این موضوع را در ذهن‌ها تداعی می‌کند که این روزنامه وظیفه دیگری جز دروغ پراکنی برای خود تعریف نکرده است!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز