خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران :

با سرمایه گذاری و توسعه صنایع نساجی ،تولید و اشتغالزایی بالا فراهم می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۷۳۶

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با همراهی نمایندگان شهرستان قائم شهر در مجلس شورای اسلامی ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران و فرماندار قائم شهر در ادامه سفر یکروزه به استان مازندران از نساجی مازندران و قائم شهربازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرو، منصور معظمی با اشاره به تاکید دولت به راه اندازی صنعت نساجی گفت : بر اساس بازدیدی که از این دو مجموعه به عمل آمد و در ادامه جلسه ای که برای بررسی و مشکلات این دو مجموعه صنعتی داشتیم به جمع بندیهای خوبی در این خصوص رسیدیم.

وی با توجه تخصیص ده هزار میلیارد تومان به نوسازی صنایع افزود : مقرر شد نشستی روز چهارشنبه در وزارت دارایی با حضور نمایندگان وزارت صنعت معدن و تجارت در این خصوص داشته باشیم تا راهکارهای مناسب برای حل مشکلات بانکی و وام این دو مجموعه داشته باشیم .

همچنین ترتیبی اتخاذ شود که هم بخشی از نقدینگی که مورد نیاز است تامین شود و از طرفی سیستم بانکی کمک کند تا مجموعه های که بلااستفاده مانده است دوباره رونق پیدا کند .

معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت تصریح کرد: نساجی مازندران با مدیریتی خوبی که داشته شرایط بهتری نسبت به قایم شهر دارد ولی جای توسعه فراوان دارد.

وی با تاکید به نقش توسعه ای و نوسازی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ابراز امیدواری کرد : از طریق مشارکت و تشویق بخش خصوصی بتوانیم راهکارهای را برای راه اندازی مجدد و رونق این دو مجموعه پیدا کنیم و در ابتدا باید معوقات کارگران پرداخت شود تا باری از دوش این عزیزان برداشته شود .

منصور معظمی همچنین در بازدید از کارخانه نساجی قائم شهر گفتگوی رودر رو با کارگران کارخانه داشت و از نزدیک با مسایل این واحد صنعتی اشنا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز