خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا،خدمات و فروشگاه های زنجیره ای

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۰۵

محل داائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از 12تا 15دی ماه میزبان نمایشگاهی است که در آن صنعتگران و فعالین حوزه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای گردهم میآیند و جدیدترین تجهیزات،ماشین آلات،تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم می گذارند.

به گزارش ایلنا در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت،معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران، خانه صنعت،معدن و تجارت جوانان ایران و همچنین اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای برگزار می شود، بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا،خدمات و فروشگاه های زنجیره ای که در فضایی بالغ بر12 هزار متر مربع برگزار می شود، علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی های برخی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه،چین، کره جنوبی، تایوان، اتریش، ایتالیا و انگلیس نیز نوین ترین کالا ها،خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در این نمایشگاه فروشگاه های زنجیرهای ( دولتی، تعاونی و خصوصی)،مجتمع های فروشگاهی و رسـتوران های زنجیـره ای ارائه دهنده مـواد غـذایـی، شـوینـده، آرایـشی بـهـداشـتی، پـوشـاک، کـیـف وکـفش، لـوازم خانـگی، مبلـمان، صنـایع دستی، صـوتی و تـصـویری ،تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی شامل: قفسه های فروشگاهی، سبد های حمل کالا، یخچال های ویترینی و سردخانه، صنـدوق و ریل کنـار صندوق، بـارکد زن، بـارکـد گیر، تولید کنندگان و ارائه دهندگان نرم افزار های فروشگاهی، سـازندگان آسانسور و پله برقی، دستگاه های مـخصوص ورودی پـارکینگ،سازندگان درب های الکترونیکی، دستگاه های ایمنی و حـفاظـتی و دستگاه های بسته بندی فروشگاه های زنجیره ای وخدمات جانبیدر معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

حمایت از کالاها و محصولات داخلی ،آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت، توسعه صادرات کالاهای داخلی، معرفی محصولات ایرانی قابل رقـابت در بازارهای جهانی، خرید آسان، مطمئن و سریع ، تامین سلایق مصرف کنندگان، ایجـاد رقـابت در تـولیـد، ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه های زنجیره ای بمنظورکاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت،کنترل و نظارت سازمان یافته بر بهداشت و سلامت کالاها، نرخ گذاری و نظارت در قیمتها وآشنایی با آخرین فناوری هایحوزه تجهیزات فروشگاهی؛ مهمترین اهداف برپائی این نمایشگاه است.

بی شک امروزه یکی از ملزومات زندگی در شهرها بویژه شهرهای بزرگ و کلانشهرها، ایجاد مجمتع های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای است تا شهروندان بتوانند در زمانی مناسب ،کالاها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و به این ترتیب ضمن کاهش میزان رفت و آمد، میزان آلودگی هوا و  مصرف سوخت و انرژی نیز کاهش می یابد و از طرفی کنترل مسائل بهداشتی و قیمتی نیز آسان تر صورت می گیرد. بر این اساس برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 77456811-77441472 ستاد برگزاری نمایشگاهتماس بگیرند و یا به وب سایتwww.iranexhibition.irمراجعهکنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز