خبرگزاری کار ایران

صنعتگران مطالبه گر موجب بهبود و ارتقای شاخص های فضای کسب و کار می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان حضور تولید کنندگان و صنعتگران مطالبه گر و آشنا به حقوق خود را موجب بهبود و ارتقای شاخص های فضای کسب و کار دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، " اخلاق محمدیان " در نشست با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره 4 اهواز اظهار داشت: در کلیه شهرک های صنعتی استان، زیرساخت ها به گونه ای ایجاد شده است که وقفه و خللی در روند تولید بوجود نیاید و شهرک صنعتی شماره 4 اهواز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: با وجود کاهش منابع عمرانی نسبت به سنوات گذشته اما پروژه های عمرانی بسیاری در سطح شهرک های صنعتی استان طی سه سال اخیر اجرا شده است.

محمدیان ادامه داد: حضور صنعتگران و تولید کنندگان مطالبه گر در عرصه صنعت که مطالبه گر باشند و بر حقوق خود اشراف داشته و در صدد احقاق آن برآیند دستاورد مهمی مانند پاسخگویی مدیران و بالتبع بهبود و ارتقای شاخص های فضای کسب و کار را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تاکید کرد: مصوباتی که در جلسات هیات مدیره شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی استان تدوین می شود در صورتی قابل اجرا خواهند بود که با قوانین و ضوابط حاکم بر شرکت های خدماتی مغایرت نداشته باشند.

وی در رابطه با ایجاد مراکز خدماتی- رفاهی در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز بیان کرد: برای  احداث مراکزی مانند رستوران، آزانس و ... محدودیتی از نظر واگذاری زمین وجود ندارد  اما تاکنون تقاضای منجر به نتیجه ای در این خصوص وجود نداشته است و تاسیس این مراکز نیز از عهده و شرح وظایف شرکت شهرکهای صنعتی استان خارج است با این حال اگر شرکت های خدماتی خود مایل به تاسیس چنین مراکزی باشند زمین مورد درخواست به آنان واگذار می شود.

 محمدیان خواستار شفاف سازی هزینه ها و ارائه عملکرد شرکت های خدماتی به تمامی صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شد و تصریح کرد: اقداماتی مانند برگزاری نشست با دستگاه هایی مانند بیمه، مالیات، تامین اجتماعی، کلینیک صنعت، مشاوران و غیره صورت می گیرد و نگهداری فضای عمومی شهرک ها نیز اقدام مهم دیگری است که اعضای شرکت های خدماتی پیگیری می کنند لذا ارائه عملکرد بصورت شفاف و با انتشار ریز حق شارژهای دریافتی و هزینه کرد باعث همکاری بیشتر و رغبت صنعتگران نسبت به پرداخت حق شارژ خواهد شد.  

در این نشست به مسائلی مانند نگهداری و تغییر و تحول در زیرساخت ها،  هزینه های خارج از حق شارژ، ایجاد منابع درآمدی جدید، لزوم تعامل بین شرکت های خداتی و دستگاه های خدمات رسان، برش های بودجه ای توسط هیات مدیره شرکت های خدماتی پرداخته شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز