خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت در جریان بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب:

دولت برای ترمیم و بازسازی خرابی های زلزله کرمانشاه ، برنامه ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۸۶۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت و نظام را مرهون حضور و پایمردی مردم گیلانغرب در عرصه‌های مختلف انقلاب دانست و گفت: دولت برای ترمیم و بازسازی خرابی‌ها در مناطق زلزله زده، برنامه ویژه ای دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، محمد شریعتمداری روز دوشنبه در جریان بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب، با اشاره به اینکه خسارت‌های ناشی از زلزله اخیر در این شهرستان بسیار سنگین است، تصریح کرد: این زلزله به بسیاری از تأسیسات زیربنایی، ساختمان‌ها، واحدهای دامی و محل نگهداری احشام خسارت وارد کرد که بخشی تخریب یا با آسیب جدی مواجه شده است.
وی با تأکید بر این موضوع که دولت برای ترمیم و بازسازی خرابی ها، برنامه ویژه دارد، افزود: دولت در کوتاه مدت هم از طریق تأمین منابع مورد نظر و هم از طریق تامین مکان‌های جایگزین، تلاش می‌کند اسکان موقت زلزله زدگان در فرصت محدود را به سرانجام برساند.
شریعتمداری یادآور شد: در دومین شهر مقاوم کشور که در دوران دفاع مقدس مقاومت جانانه ای را در برابر دشمن بعثی از خود نشان داد، موضوع زلزله کمتر بازتاب داشته است که باید جبران شود و مورد توجه بیشتری از سوی دولت قرار گیرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت و نظام را مرهون حضور و پایمردی مردم گیلانغرب در عرصه‌های مختلف انقلاب دانست و گفت: از تمام ظرفیت ها و امکانات برای بازسازی این شهرستان استفاده می‌شود.
شریعتمداری با اعلام اینکه افق پیش رو در مناطق زلزله زده بسیار روشن است، تصریح کرد: ایران کشوری حادثه خیز است اما در کنار آن وجود مردمی سختکوش مایه امیدواری است و دولت هم در کنار مردم، وظیفه خدمتگزاری به آنها را برعهده دارد.
وی از مردم گیلانغرب به دلیل تاخیر در امدادرسانی عذرخواهی‌ کرد و گفت: باید با سرعت عمل بیشتر و کمک رسانی جدی تر این موضوع جبران شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز