خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خبر داد :

انجام بیش از 52 هزار مورد بازرسی در استان مرکزی در 7 ماهه امسال

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۷۳۳

انجام بیش از 52000 مورد بازرسی در استان مرکزی در 7 ماهه امسال رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از انجام 52 هزار و 36 مورد بازرسی در سطح بازار از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری در این استان خبر داد

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا محمدرضا حاجی پور افزود : با توجه به بازرسی های انجام شده تعداد 2612فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غبر صنفی تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اضافه کرد : بیش از 400 مورد گشت مشترک بازرسی طی 7 ماهه سال جاری با دستگاههای ذیربط از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی ، دانشگاه علوم پزشکی ، اماکن عمومی و ....برگزار گردیده است .
وی ادامه داد : در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارت صنعت، معدن و تجارت اسان 1574 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 503 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
به گفته وی عمده ترین تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، تقلب ، قاچاق ، تبلیغ خلاف واقع و عرضه خارج از شبکه بوده است.
حاجی پور گفت : تعداد 3139 مورد بازرسی در زمینه نظارت بر آرد و نان طی 7 ماهه اول سال 96 صورت پذیرفته و تعداد 127 پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است .
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود : از ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری تعداد 410 مورد بازرسی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا انجام شده که از این تعداد 109 پرونده تخلف با ارزش ریالی بیش از 3 میلیارد ریال تشکیل گردیده است .

 

 

 
اخبار مرتبط

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز