خبرگزاری کار ایران

حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاه فن آوری شنزن

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۸۳

نمایشگاه فناوری پیشرفته چین که هر ساله در شهر شنزن برگزار می شود ، امسال از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه پذیرای شرکتها و مراکز فناوری چین و کشورهای خارجی بود؛ فناوری های اطلاعات و ارتباطات، انرژیهای نو، فناوریهای زیستی ، شهر هوشمند، روبوتیک و بسیاری از فناوریهای دیگر در این نمایشگاه عرضه شد

به گزارش ایلنا، مهدی اسماعیل نژاد در حاشیه نمایشگاه فناوری پیشرفته چین که هر ساله در شهر شنزن برگزار می شود و  امسال نیز از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه پذیرای شرکتها و مراکز فناوری چین و کشورهای خارجی بود، اظهار کرد: امسال یکی از اهداف شرکت صنایع ارتباطی آوا حضور  در بازارهای جهانی است، در این راستا با شرکت در نمایشگاههای خارجی مثل همین نمایشگاه و نمایشگاه قبلی که توسط ITU و در بوسان کره جنوبی برگزار شد ، در تلاشیم تا با آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا آشنا شده  و در عین حال به معرفی محصولات و تولیدات شرکت بپردازیم.

وی افزود: شرکت کردن دراین  نمایشگاه می تواند به حضور در بازارهای بین المللی کمک کند و توانستیم مذاکرات خوبی   در حوزه IOT  داشته باشیم که بعد از نمایشگاه همه این موارد را پیگیری خواهیم کرد.

اسماعیل نژاد با بیان اینکه در پاویون ایران در  نمایشگاه فناوری چین ، چند شرکت فناورحضور دارند گفت: شرکت صنایع ارتباطی آوا در حوزه ICT  حضور یافته  و محصولاتی مثل سیستم های NGN و  IMS ، سیستم های نسل جدید مخابرات به همراه تجهیزات و نرم افزارهای جانبی عرضه می کند، در عین حال  گوشی های تلفن تحت شبکه IP Phone و سیستم های مرتبط با این محصول را نیز در نمایشگاه معرفی  کردیم.

مدیربازرگانی شرکت صنایع ارتباطی آوا  با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه صورت گرفت عنوان کرد: برای ما بسیار جالب بود که بعضی از بازدید کنندگان با محصولات و تولیدات شرکت آشنا بودند  و آن را با دیگر محصولات کشورهای پیشرفته مقایسه می کردند.

وی با بیان اینکه توانستیم پایه ریزی هایی برای صادرات محصولاتمان داشته  باشیم اظهار کرد: همچنین در حوزه همکاری های مشترک و انتقال تکنولوژی در بخش اینترنت اشیا  با چند شرکت مذاکره کردیم و انشالله با همکاری مشترک بین شرکت صنایع ارتباطی آوا  و چند شرکت خارجی ، اقدامات و برنامه های  زیادی در حوزه IOT خواهیم داشت .

اسماعیل نژاد اظهار امیدواری کرد که به زودی  شرکت صنایع ارتباطی آوا صادراتی در حوزه محصولات NGN و IMS خواهد داشت.

وی یادآور شد: مذاکراتی نیز با سرکنسول ایران و چین انجام شد که انشالله بتوانیم در  نمایشگاه اختصاصی فناوری اطلاعات  که به زودی در چین برگزار می شود شرکت کنیم.

مدیربازرگانی شرکت صنایع ارتباطی آوا   در عین حال تاکید  کرد: شرکت صنایع ارتباطی آوا تمام تکنولوژی هایی که شرکت های برتر در حوزه ارتباطات دارند را داراست .

گفتنی است؛  نمایشگاه فناوری پیشرفته چین که هر ساله در شهر شنزن برگزار می شود ، امسال از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه پذیرای شرکتها و مراکز فناوری چین و کشورهای خارجی بود؛  فناوری های اطلاعات و ارتباطات، انرژیهای نو، فناوریهای زیستی ، شهر هوشمند، روبوتیک و بسیاری از فناوریهای دیگر در این نمایشگاه عرضه شد. این نمایشگاه یک بخش ویژه برای کشور های خارجی با عنوان یک کمربند-یک جاده تعبیه کرده بود که در آن در حدود ۳۰ کشور اقدام به برپایی غرفه کردند.

جمهوری اسلامی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن و سرکنسولگری کشورمان در گوانجو، با هیاتی بالغ بر ۴۰ نفر از بیش از ۲۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه شرکت کرد . از این تعداد ۵ شرکت فناور درپاویون کشورمان اقدام به برپایی غرفه و معرفی محصولات خود کردند. محصولاتی همچون سوییچهای مخابراتی نسل جدید، فناوریهای سلامت و ایمن سازی در برابر امواج، روبوتهای صنعتی،  ربوتهای خانگی، نانوسکوپ و فناوریهای پردازش دیجیتال  از جمله مواردی است که شرکتهای ایرانی به ارائه آن پرداخته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز