خبرگزاری کار ایران

مدیران وزارت جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم از نخبگان انتخاب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۴۵

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تعداد زیادی از نخبگان این وزارتخانه شناسایی و در دولت دوازدهم مدیران پایه و ارشد از میان این افراد انتخاب می شوند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت مجموعه تالارها و رستوران های مجتمع رفاهی باغ لاله در غرب تهران اظهار داشت: طرح تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی حدود دو سالی است که کلید خورده و اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در رویکرد جدید تربیت مدیران آینده به زنان و جوانان برای کسب جایگاه های مدیریتی توجه شده است.

جوادی با بیان این که طرح تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم نتیجه می دهد، تصریح کرد: در این راستا، آزمون های رفتاری و تئوری برای انتخاب مدیران نخبه و جوان از داخل وزارتخانه انجام شده و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

وی درباره وعده افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت:‌ در آخرین جلساتی که با سازمان استخدامی کشور داشتیم به ما قول دادند که افزایش ۲۰ درصدی افزایش حقوق کارکنان وزارت جهادکشاورزی تا پایان امسال عملی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در جلسات مختلف با سازمان استخدامی کشور و سازمان مدیریت کشور رایزنی ها و تلاش های زیادی برای یکسان سازی حقوق کارکنان همپایه وزارت جهاد کشاورزی با سایر وزارتخانه ها و نهادها انجام دادیم و به رغم افزایش حقوق این کارکنان در دولت یازدهم هنوز هم میان حقوق آنان با سایر وزارتخانه ها فاصله وجود دارد.

وی درباره پروژه ساخت مجموعه تالارها و رستوران های مجتمع رفاهی باغ لاله نیز گفت: وزارت جهاد کشاورزی به لحاظ وسعت فعالیت و تعداد کارکنان جزو سه وزارتخانه اول کشور است و ما در حال حاضر ۷۲ هزار کارمند در کل کشور داریم.

جوادی ادامه داد: این پروژه به منظور ارایه خدمات رفاهی به کارکنان وزارتخانه و مردم منطقه غرب تهران در سطح ۱۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع احداث می شود و برآورد می کنیم فاز نخست آن در نیمه سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

وی اذعان داشت: این طرح در چهار طبقه اجرا می شود و دارای هشت تالار و هر تالار با وسعت ۵۰۰ تا ۵۵۰ متر خواهد بود.

برپایه این گزارش در پروژه مجموعه تالارها و رستوران های باغ لاله، دو پارکینگ، یک رستوران، چهار سالن غذاخوری و یک روف گاردن بر بام ساختمان نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز