خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خواف اعلام کرد

فولاد مبارکه راه گشای توسعۀ صنعت و شناخت استعدادهای بومی منطقۀ سنگان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۶۶

فرماندار شهرستان خواف تصریح کرد: فولاد مبارکه با سرمایه گذاری بیش از ۲هزار میلیارد تومان در منطقۀ سنگان، راه صنعتـــی شـــدن و شــناخــت استعدادهای بومی را هموار کرد.

به گزارش ایلنا ؛ پهلوان‌نژاد در بازدید از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان فولاد مبارکه گفت: حضور سرمایه‌گذارانی چون فولادمبارکه و تلاش و ارادۀ آنها در ساخت کارخانه‌های گندله و کنسانتره‌سازی در منطقۀ سنگان از موارد ارزشمند و مهم در این حوزه بوده که در نوع خودش بی‌سابقه است.

وی در این باره با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی بزرگترین دغدغۀ مسئولان کشور است، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت، توجه به توسعه و اشتغال پایدار، پرهیز از خام‌فروشی مواد معدنی و تکیه بر توان و دانش نیروهای بومی منطقه، این سرمایه گذاری انجام شده و به واقع به همۀ این راهبردها جامۀ عمل پوشانده و مایۀ برکت و رونق اقتصادی در کشور است.

پهلوان نژاد ضمن قدردانی از تلاش دســت اندرکاران که باهمــت و تلاش والای خود این پروژه را به ثمر رساندند و موجبات اشتغال زایی هزاران نفر را به طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم آوردند، تصریح کرد: بهره برداری از این طرح‌ها علاوه بر مزایای مذکور، استفاده از ثروتهای خدادادی، جلوگیری از خام فروشی و درنهایت افزایش رفاه و آسایش مردم شهرستان و توسعۀ پایدار را به همراه دارد. همچنین، چنین طرح های بزرگ صنعتی و معدنی در این شهرستان تا حد زیادی میتواند در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ناشی از بیکاری مؤثر باشد.

فرماندار شهرستان خواف، روند استخدام و به کارگیری نیروهای بومی در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این راستا با پیگیری ها و برگزاری جلساتی با سرمایه گذاران، استفاده از نیروهای بومی منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین رعایت عدالت و تضییع نشدن حقوق متقاضیان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه آزمون استخدامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای اولین بار با مشارکت دانشگاه پیام نور، به صورت کاملا عادلانه، در سطح شهرستان برگزار شد و نیروهای لازم از بین جوانان مستعد و جویای کار انتخاب شدند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد که طرحهای تکمیلی در این بخش هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و موجبات رشد و توسعۀ روزافزون منطقه را فراهم آورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز