خبرگزاری کار ایران

رئوس خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه HSEE ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۵۹

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت رئوس خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه محیط زیست و انرژی (HSEE) را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا ، محمد شریعتمداری در این ابلاغ برتعهد به ایجاد همگرایی و هم افزایی عینی و عملی سیاست‌ها و راهبردهای حوزه HSEE  بخش صنعت و معدن کشور با اهداف توسعه پایدار تاکید کرده است.

همچنین شناسایی ، آنالیز و حذف مخاطرات بالقوه و تهدید کننده محیط زیست ، سلامت و ایمنی کارکنان بخش صنعت و معدن کشور ، همسایگان و جامعه ، تعهد به کاهش سطح ریسک های شناسایی شده در ستاد و کلیه سازمانهای تابعه و وابسته به حد قابل قبول و قابل اجرا( ALARP) وآموزش ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی HSEE  در کلیه سطوح با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی شاغلین در شناسایی مخاطرات و تلاش در جهت حذف و کاهش مخاطرات از دیگر بندهای مورد تاکید شریعتمداری در ابلاغیه اخیر است.

طبق این ابلاغ وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت ضمن تاکید بر التزام به اجرای قوانین و مقررات ملی ،‌الزامات درون دستگاهی ،‌تعهدات بین المللی ،‌استانداردها در حوزه HSEE  در تمام سطوح سازمانی و مدیریتی خواستار پایبندی به ایجاد مشوقهای حمیاتی توسط ستاد ؛‌سازمانهای تابعه و وابسته و بخش صنعت ، معدن و تجارت از فعالیتها ، خدمات ، محصولات و مسایل مربوط به HSEE  شده است.

تعهد عینی و عملی به بهبود مستمر در کلیه سطوح ( ستاد ، سازمانها و واحدهای تابعه) سیستم مدیریت یکپارچه HSEE  ، توسعه فرهنگ مصرف انرژی و افزایش مشارکت تمامی بخشها در جهت بهینه سازی مصرف انرژی و نیز استفاده  از ظرفیتهای علمی داخل و خارج از کشور در رفع چالشها و معضلات حوزه HSEE  در بخش صنعت ،‌معدن و تجارت از دیگر موارد ابلاغیه وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت در زمینه مدیریت یکپارچه HSEE  اعلام شده است.

در این ابلاغ شریعتمداری ضمن اعلام تعهد خود و کارکنان وزارت متبوع خود در این زمینه ، خواستار همراهی مدیران سازمانهای تابعه و صاحبان صنایع جهت تحقق محورهای مورد اشاره شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز