خبرگزاری کار ایران

فصل جدید کسب و کار با نرم افزار هلو

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۴۱

نرم افزار هلو یک نرم افزار حرفه‌ای جهت انجام امور حسابداریدارای نسخه های حرفه ای مختص به  200 نوع شغل مختلف می‌باشد. در این مقاله به چند مزیت اصلی استفاده از این نرم افزار اشاره خواهیم کرد:

 

  • نصب و راه اندازی آسان

یکی از بزرگترین مزایای نرم افزار هلو نصب و راه اندازی راحت و آسان این نرم افزار می‌باشد. همین که به دستورالعمل‌های ارائه شده در هر صفحه‌ی نصب توجه نمایید، به راحتی می‌توانید این نرم افزار را راه‌اندازی کنید. حتی در آموزشهای تصویری نرم افزار هلو هم این کار برای شما نمایش داده شده است و شما می‌توانید با مراجعه به آن، نرم افزار خود را در چند دقیقه به راحتی نصب کنید. جهت کار با این نرم افزار کافیست لیست کاملی از اطلاعاتی درباره‌ی کسب و کار خود، مشتریان، ذینفعان، سهامداران، فروشندگان، کارکنان، نمودار حساب‌های عمومی، موارد امنیتی و خدماتی که ارائه می‌نمایید، به عنوان اطلاعات اول دوره وارد و شروع به کار نمایید، البته پس از راه‌اندازی نرم افزار نیز میتوانید همزمان با عملیات طی دوره این اطلاعات را به روز رسانی کنید.

 

در حین کار، نرم افزار مواردی را به عنوان پیش فرض برای شما ارائه می‌نماید که باید تنها موضوع و یا حساب مربوطه را از بین گزینه‌های ارائه شده انتخاب نمایید. توصیه می‌کنیم برای اینکه دچار اشتباه نشوید، یک بار به بخش آموزش نرم افزار هلومراجعه  و فیلمهای آموزشی را بطور کامل مشاهده و سپس به ادامه کار با نرم افزار بپردازید.

 

نرم افزار هلو یک نرم افزار کاملاً کاربردی و حرفه‌ای است. با یادگیری نرم افزار هلو شما قادر خواهید بود با استفاده از این نرم افزار برای مشتریان خود صورتحساب صادر کنید، پول دریافت کنید، وارد حساب فروشندگان خود شده و به آن‌ها پرداخت  داشته باشید، اقدام به صدور و چاپ چک نمایید، حقوق کارمندان خود را پرداخت کنید، هزینه‌های خود را پیگیری نمایید، وارد حساب‌های عمومی شده و پرداخت‌های لازم را انجام دهید، صورتحساب مالی دریافت نمایید و صدها قابلیت دیگر که تنها با یادگیری نرم افزار هلو می‌توانید انجام دهید. تنها کافی است اطلاعاتی را که نرم افزار نیاز دارد به او بدهید تا خروجی عالی از این نرم افزار دریافت کنید. نرم افزار هلو هم‌چنین قادر است تا اشتباهات معاملاتی معمول را شناسایی و اخطارهای لازم را به شما در زمان های مناسب بدهد.

 

  • طرز کار راحت

مزیت دیگر نرم افزار حسابداری هلو این است که شما برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که حتماً مدرک حسابداری داشته باشید. برای هر ساختار حسابداری تنها کافی است به دنبال دکمه‌ی طراحی شده در صفحه‌ی این نرم افزار بگردید. با کلیک بر روی دکمه‌ی مورد نظر صفحه‌ای باز می‌شود که شما اطلاعات خود را در آن وارد می‌کنید و به راحتی فرآیند کار برای شما انجام می‌شود. با تمام سهولت استفاده از این نرم افزار امنیت بالایی دارد. به راحتی می‌توانید برای اطلاعات خود پسورد انتخاب کنید و یا دسترسی را محدود کنید. ضمن اینکه تغییر در اطلاعات ذخیره شده ممکن است و نیازی به نگرانی در خصوص اطلاعات نخواهید داشت زیرا خود نرم افزار از اطلاعات شما پشتیبان گیری می کند.

 

  • حسابداری یکپارچه برای واحدهای با پراکندگی جغرافیایی :

در گذشته امکان استفاده از نرم افزار هلو، فقط در شبکه های داخلی امکانپذیر بود و اگر انبار، حسابداری کارخانه و یا شعبات از دفتر مرکزی فاصله داشتند، امکان تجمیع اطلاعات و طبعا ارائه گزارشات مربوطه، حسابداران و مدیران را دچار مشکلات زیادی می کرد. در این موارد چاره ای جز استفاده از چند نرم افزار و ادغام گزارشات آنها یا خرید نرم افزار حسابداری تحت وب باقی نمی ماند.اما امروزه با استفاده از قابلیتدورکاری در بستر وب میتوانید در تمامی بخش های مختلف مجموعه کاری خود مانند حسابداری، مدیریت، انبار، سالن تولید، تمامی شعبات و …بدونمحدودیتجغرافیاییاز نرم افزار هلو استفادهنمایید.

  • قابلیت‌های گزارش دهی

بر اساس اطلاعاتی که وارد نرم افزار می‌کنید می‌توانید به روش‌های مختلف گزارشات متنوعی دریافت کرده و به سادگی آن‌ها را چاپ و یا بصورت pdf ذخیره نمایید و یا حتی گزارش بصورت اکسل از نرم افزار بگیرید. تقریباً تمامی گزارشات به شما این قابلیت را می‌دهند که علیرغم اطلاعاتی که در گزارش به دنبال آن هستید اطلاعات و گزارشات بیشتری هم دریافت نمایید.

با یادگیری نرم افزار هلو شما به این توانایی می‌رسید که به راحتی گزارشات مختلف با طول دوره‌ی مشخص را حتی با یاداوری خود نرم افزار دریافت نمایید.

 

  • خدمات پشتیبانی آنلاین، هوشمند و مستمر

پس از خرید نرم افزار هلو تا یکسال می توانید از خدمات پشتیبانی آن بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایید و پس از پایان این مدت در صورت تمایل به دریافت خدمات پشتیبانی و ارتقای نرم افزار به آخرین ورژن می توانید پس ازتمدید پشتیبانی نرم افزار هلو بصورت آنلاین از این خدمات  بهره مند شوید.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار با شماره تلفن 88314148-021 تماس یا به سایت shopholoo.irمراجعه فرمایید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز