خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس بنیاد بین المللی غدیر و وزرای صنعت و تعاون؛

نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران دوم مرداد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۰۹

با حضورصدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس بنیاد بین المللی غدیر، وزرای صنعت و تعاون و همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، نهمین دوره اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران روز دوم مرداد برگزار می شود.

با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس بنیاد بین المللی غدیر، وزرای صنعت و تعاون و همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، نهمین دوره اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران روز دوم مرداد ماه امسال در تهران برگزار می شود.

در این اجلاس علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران گزارشی از عملکرد اتاق اصناف و همچنین برنامه های اتاق در سال ۹۶ بویژه در خصوص کسب و کارهای نوین و همچنین تولید و اشتغال را ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این اجلاس یک روزه مهندس مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در خصوص بهره مندی صنوف تولیدی از خدمات صندوق سخنرانی خواهد کرد.

امضای تفاهمنامه سه جانبه همکاری بین اتاق اصناف ایران، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی از دیگر برنامه های نهمین اجلاس نمایندگان اتاق اصناف ایران است.

در این اجلاس که ۱۴۵ نفر از نمایندگان اتاق اصناف سراسر کشور حضور خواهند داشت، چند نفر از آنان به نمایندگی از استان ها در خصوص مسایل ومشکلات صنوف و همچنین انتظارات خود از مسئولان ذیربط سخن خواهند گفت.

وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار ورفاه اجتماعی و همچنین رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سخنرانان نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز