خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک تیم مدیریتی پروژه البرزمال به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۴۶

تیم مدیریتی پروژه البرز مال به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا متن این پیام به شرح زیر است:

فرخنده‌ میلاد مسعود دوازدهمین‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولایت ، یگانه‌ منجی‌ عالم‌ بشریت‌ و بزرگ پرچمدار عدل و صلح ، حضرت‌ بقیة‌الله‌ الاعظم (عج)بر تمامی منتظران‌ حضرتش‌ تبریک و تهنیت باد.

نیمه شعبان به برکت وجود ستاره ای درخشنده دیگری درآسمان هدایت زمینیان یکی از خجسته ترین و پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و نزدیکی هر چه بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است. عیدخجسته ای است که در باور منتظران تداعی می کند ، شوق دیدار جمال موعود را و صبحی که امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظر، گره می خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.

در جهان امروز انسانها برای رهایی از چالش‌های فرساینده و رشد فزاینده تمدن های مادی در پی معبری برای رسیدن به آرامش روحی و امنیت فکری هستند و برای شیعیان جهان وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بزرگترین بارقه امید و نوید بخش برقراری صلح و داد در جهان است که هر روز برخیل عظیم عاشقان حضرتش افزوده می شود منتظرانی که خسته از قرن ها تحمل ظلم و نابرابری حاکمان تزویر و زرو زور ، به امید دستیابی به صلحی پایدار و جهانی و برچیده شدن بساط جنگ و دشمنی از پهنه گیتی، دست دعا برآسمان دارند و تعجیل در ظهورش را طلب می کنند.

با تبریک و تهنیت مجدد ولادت باسعادت برافرازنده پرچم حق و عدالت و احیاگر آئین محمدی (ص) به محضر مقام معظم رهبری و امت اسلامی به ویژه "فعالان صنعت ساختمان کشور " از خداوند می خواهم انتظار ظهور بقیه الله الاعظم (عج) که همواره منشأ خیر و برکت بوده، موجب تداوم حرکت جامعه به سوی سعادت ، معنویت و  رونق اقتصادی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز