خبرگزاری کار ایران

ایدرو و شرکت نمایشگاهی مسه اشتورتگارت نمایشگاه AMB IRAN 2017 برگزار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۲۴

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با امضاء تفاهم نامه ای با شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتورتگارت و اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان در برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع فلزی ۲۰۱۷ درنمایشگاه شهر آفتاب همکاری می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرو نیوز ، براساس این تفاهم نامه که فرداد دلیری معاون توسعه سرمایه گذاری ایدرو و فاوی کادورا مشاور توسعه بازرگانی شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت آلمان آن را امضا کردند ، قرار است ایدرو در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه با این شرکت آلمانی در ایران همکاری کند.

زمان برگزاری این نمایشگاه ۲- ۵ خرداد ۱۳۹۶ و در مجتمع شهر آفتاب تهران خواهد بود. نمایشگاه ۲۰۱۷ AMB IRAN بخشی از برنامه رسمی دولت آلمان برای برگزاری نمایشگاه های تجاری در خارج از کشور است . نمایشگاه AMB IRAN نخستین نمایشگاه شناخته شده بین المللی در زمینه ماشین های ابزار ، ابزار های دقیق و سایر موارد مربوط به ماشین کاری فلز است که در دوران پسابرجام در ایران برگزار می شود.

معرفی آخرین پیشرفتهای تکنولوژی از سوی یرترین شرکتهای ساخت تجهیزات فلزکازی دنیا در این نمایشگاه اتفاق خواهد افتاد که مورد استفاده در صنعت خودرو سازی و صنایع غذایی و صنایع بزرگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز