خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از سیستم خدمات خرید در محیط سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۵۴

سیستم خدمات خرید شرکت فولاد مبارکه (تشریفات گمرکی) به طور همزمان در محل شرکت فولاد مبارکه و انبار واردات بندرعباس در محیط سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه (EIS) به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، رئیس سیستمهای اطلاعاتی ستادی با بیان اینکه این سیستم به همت کارکنان واحدهای خدمات خرید، دستگاه‌ها و فناوری اطلاعات و شرکت ایریسا با آغاز سال جدید در محل‌های یادشده اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت، در ضرورت اجرای آن یادآوری کرد: با توجه به رشد فناوری و نیاز فولاد مبارکه به رهگیری فرآیند خرید کالاهای خارجی (مانیتورینگ خرید خارجی)، از زمان ارسال از مبدأ تا رسیدن کالا به مقصد فولاد مبارکه، این سیستم طراحی و پیاده سازی شد.

اکبر گلابگیر در ادامه به مزایای این سیستم اشاره کرد و گفت: تا پیش از بهره برداری از این سیستم، فرآیند قبلی به صورت دستی صورت میگرفت، همچنین اطلاعات مربوط به فرآیند تنها در دسترس واحد خدمات خرید بود که با راه اندازی این سیستم علاوه بر بالا رفتن سرعت عملیات، کاهش خطا و هزینه ها که در نتیجه ایجاد امکان پیگیری فرآیند ترخیص به صورت مکانیزه حاصل شد؛ ضمن اینکه کلیه مراحل فرآیند توسط مدیران سازمان و کارکنان مرتبط قابل رهگیری است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز