خبرگزاری کار ایران

مراکز زیبایی و آرایشگاهی غیرمجاز سلامت مردم را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۶۲

کارشناس حوزه زیبایی با بیان اینکه برای دریافت خدمات آرایشی، بهداشتی و زیبایی به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کرده و از قانونی و مجاز بودن آن اطمینان پیدا کنید گفت: متاسفانه افراد غیر متخصص صرفا با هدف کسب درآمدهای زیاد و بدون در نظر گرفتن سلامت مردم در این مراکز غیر قانونی مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه تعداد آرایشگاه‌های بدون مجوز به دلیل رشد قارچ مانندی که دارند مشخص نیست افزود: آرایشگاه‌های فاقد مجوز معمولا در خانه یا زیرزمین منازل و بدون رعایت اصول بهداشتی و استاندارد مشغول فعالیت هستند.

مینا رئوف تصریح کرد: تعداد آرایشگاه های غیر مجاز روز به روز در حال افزایش است. با این حال رعایت اصول بهداشتی در این اماکن جای سوال دارد.

وی ادامه داد: به گفته پزشکان و کارشناسان حوزه بهداشت، سهل انگاری در توجه به رعایت مسائل بهداشتی در آرایشگاه می‌تواند موجب انتقال بیماری‌های واگیر دار و عفونی از قبیل ایدز، هپاتیت شود.

وی با اشاره به اشاعه بیماری‌های واگیردار و غیر واگیردار در مراکز زیبایی و آرایشگاه های غیرمجاز گفت: بیماری‌های عفونی، میکروبی و برخی بیماری‌های انگلی در نتیجه عدم رعایت موارد بهداشتی در آرایشگاه‌های غیر مجاز به‌وجود می‌آید.

مینا رئوف مدیر برند رئوف در پایان  با بیان اینکه بانوان باید در انتخاب این مراکز بسیار دقت کنند گفت: مراکز زیبایی و آرایشگاه های غیرمجاز به علت به کارگیری افرد بی تجربه، عدم رعایت استانداردها و و مسائل بهداشتی سلامت افراد را تهدید می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز