خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک سپه:

روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد

روابط عمومی نقش موثری در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان دارد
کد خبر : ۱۶۳۹۳۳۴

دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل روابط عمومی، بر نقش موثر روابط عمومی در ارتقای جایگاه اجتماعی سازمان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در نشست با مدیران و معاونان اداره کل روابط عمومی، با تاکید بر تولید محتوای هنرمندانه و خلاقانه، گفت: تلاش کنید تا با ارتقاء سطح دانش و تخصص حرفه‌ای و تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت، انعکاس مطلوبی از فعالیت‌ها و واقعیت‌های موجود بانک داشته باشید.

دکتر ابراهیمی فعالیت‌های روابط عمومی را ترکیبی از هنر و تخصص توصیف کرد و ابراز داشت: روابط عمومی می‌تواند با تعامل موثر و ارتباط دقیق با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و استفاده از ابزارهای نوین همچون شبکه‌های اجتماعی و سکوهای اینترنتی بیش از پیش در ارتقای برند و جایگاه اجتماعی بانک نزد مخاطبان نقش آفرین باشد.

مدیرعامل بانک سپه دوام و بقاء سازمان‌ها در عصر ارتباطات و اطلاعات، را مستلزم شناخت تمامی ابزارها، امکانات و ویژگی‌های خاص این برهه زمانی دانست و افزود: باید تلاش شود تا در فعالیت‌های روابط عمومی از سرمایه انسانی مسلط به سواد رسانه‌ای و خبره در حوزه تبلیغات به نحو مطلوب استفاده شود.

دکتر ابراهیمی در پایان با تقدیر و تشکر از همکاران روابط عمومی سراسر کشور ابراز امیدواری کرد تا روابط عمومی بانک یکصد ساله سپه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیر‌گذار در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و امید‌آفرینی در بخش‌های مختلف بانک موثر واقع شود.

شایان ذکر است، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه صبح امروز 27 اردیبهشت ماه همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در اداره کل روابط عمومی بانک سپه با مدیران و کارکنان این اداره دیدار و این روز را به همکاران روابط عمومی تبریک گفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز