خبرگزاری کار ایران

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۴۸

خرید فرش اتاق کودک پسرانه و فرش عروسکی یکی از شیرین‌ترین چالش‌های هر خانواده‌ای است! برای داشتن انتخابی متناسب با دکوراسیون اتاق کودک و همچنین علاقه کودکان، در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

چگونه بهترین فرش کودک انتخاب کنیم؟

ایسنا می‌گوید:

  • اولین چیزی که در هنگام خرید فرش کودک باید به آن دقت کرد، جنس فرش کودک است. می‌دانیم که پوست کودکان بسیار حساس است و فرش‌های خشن و زبر حتماً به آن آسیب می‌زند؛ بنابراین باید دنبال فرشی بود که نرم و لطیف باشد. نکته دیگر درباره حساسیت ریه کودکان است که شما را ملزم به انتخاب فرشی می‌کند که پرز ندهد و حساسیت ایجاد نکند.
  • نکته بعدی در انتخاب فرش اتاق کودک محتشم، ظاهر فرش است. معمولاً پسرها، طرح‌های ماشین و شخصیت‌های کارتونی مانند بتمن، مرد عنکبوتی و... را می‌پسندند و ترجیح می‌دهند که فرش به رنگ آبی یا نارنجی باشد. در مقابل دختربچه‌ها، رنگ‌های صورتی را دوست دارند و به طرح‌هایی مثل عروسک و گل علاقه نشان می‌دهند.
  • در انتخاب ظاهر و رنگ زمینه یک فرش، حتماً لازم است که به تم اتاق کودک توجه داشته باشید و فرشی را انتخاب کنید که مثل یک پازل، تکمیل کننده زیبایی اتاق کودک باشد. توجه به رنگ کمد و تخت‌خواب و رنگ پرده اتاق، بسیار مهم است؛ حتی دقت به عروسک‌ها و رنگ غالب اسباب‌بازی‌ها، می‌تواند شما را در انتخاب فرش مناسب راهنمایی کند.
  • فرش کودک ایده‌آل، قابل شستشو است. یک کودک معمولاً جنب‌وجوش زیادی دارد. ممکن است از شما بخواهد اجازه دهید غذایش را در اتاق بخورد و یا بساط آبرنگ‌هایش را درست وسط اتاق روی فرش پهن کند! در این مواقع باید منتظر کثیف کاری‌های او باشید و در صورت لزوم فرش را بشویید تا آلودگی‌ها روی فرش ماندگار نشوند و موجب رشد میکروب‌ها نگردد.

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

خبر خوب اینکه قیمت فرش اتاق کودک پسرانه نسبت به بسیاری از انواع فرش‌ها ارزان‌تر است!

از آنجا که زمان استفاده از فرش اتاق کودک، تعداد سال‌های محدودی است، ممکن است بعضی از خانواده‌ها ترجیح بدهند که برای آن کمتر هزینه کنند و قیمت فرش اتاق کودک پسرانه یا دخترانه برایشان مهم باشد.

معمولاً در خانه، اتاق‌های کوچک به کودکان اختصاص دارد و برای آن فضا از فرش‌هایی با ابعاد 1.2*1.8 و 4 متری یا 6 متری استفاده می شود.

از طرفی قیمت فرش‌های فانتزی و سبک نسبت به فرش‌های کلاسیک و سنگین ارزان‌تر است.

اما در هر صورت دقت داشته باشید که پیش از هر چیز به کیفیت فرش توجه داشته باشید چرا که یک فرش خوب با قیمت بالا ارزش بیشتری دارد تا یک فرش ارزان با کیفیت پایین.

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه محتشم در خرداد ماه 1403، به ازای هر متر مربع 999.000 تومان است.

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

فرش عروسکی

دوران کودکی یکی از مقاطع حساس و مهم برای بچه‌هاست که کوچک‌ترین رفتارهای والدین، انتخاب‌ها و عملکردها، به صورت مستقیم روی فرزندان تأثیر می‌گذارد. برای مثال اگر این آزادی به کودک داده شود که فرش اتاقش را خودش انتخاب کند بسیار تأثیر مثبتی بر روحیه استقلال‌طلبی او خواهد داشت. همچنین حس مثبتی که از فرش اتاقش می‌گیرد، به او انرژی و روحیه‌ای می‌دهد که باعث خلاقیت و آزاد شدن فضای ذهنی کودک می‌شود.

طرح فرش عروسکی بچگانه و یا انواع فرش‌های فانتزی اتاق کودک، بسیار متنوع بوده و با انتخاب این طرح‌ها، حس و حال لطیف و دوست داشتنی به اتاق فرزند داده خواهد شد.

البته بهتر است قبل از هر چیز نظر و خواست خود کودک را جویا شویم و به سلیقه او نیز احترام بگذاریم.

فرش اتاق کودک ساده

فرش‌های اتاق کودک با انواع طرح‌های مختلف و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. فرش کودکانه با طرح ماشین، شخصیت‌های کارتونی، عروسک‌ها، حیوانات، بازی، الفبا و یا فرش‌های ساده.

فرش اتاق کودک ساده در مواردی کاربرد دارد که شما هم فرزند دختر و هم پسرتان در یک اتاق هستند و برای آنکه بتوانید سلیقه هر دو کودکتان را تأمین کرده و با چالش مواجه نشوید، بهتر است از فرشی ساده با رنگی خنثی یا نود استفاده کنید تا دیزاینی متناسب با روحیه بچه‌ها در اتاقشان داشته باشید.

داشتن فرش اتاق کودک ساده در اتاق، به شما این آزادی را می‌دهد تا دستتان در انتخاب رنگ پرده، کمد، تختخواب و سایر اکسسوری‌های اتاق کودک باز باشد.

ابعاد فرش اتاق کودک

فرقی نمی‌کند که اتاق فرزند‌تان بزرگ یا کوچک است؛ در هر صورت توصیه می‌شود کل فضا را با فرش پر کنید. بهتر است ابعاد آن را به‌گونه‌ای برگزینید که فضای خالی در کف اتاق وجود نداشته باشد. ضرورت انجام این کار را زمانی متوجه می‌شوید که دختر یا پسر‌تان کمی بزرگ‌تر شده باشد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای چیدمان اتاق دختر از فرش دخترانه صورتی و برای پسر خود از رنگ آبی بهره ببرند. در هر صورت فرقی نمی‌کند که می‌خواهید از چه رنگی برای این آیتم استفاده کنید؛ مهم‌ترین مسئله حس راحتی است که باید برای فرزند خود به وجود اورید.

حتی اگر ابعاد این بخش از خانه چندان کامل نبوده و در هر حالت کمی فضای خالی باقی می‌ماند نیز، می‌توانید فرش بچه گانه را به‌صورت سفارشی و برای ابعاد مورد‌نظر سفارش داده و هم می‌توانید در قسمت زیرین قالی موکت پهن کنید.

فرش اتاق کودک در تمامی ابعاد استاندار مثل 12 – 9 – 4 – 1*1.5 تولید می شود و اگر دیگر ابعاد را نیز بخواهید می توانید سفارش دهید.

قیمت فرش اتاق کودک پسرانه

جنس طرح فرش عروسکی بچگانه

از آنجا که فرش‌های کودک پر از رنگ هستند، برای تولیدشان نیاز به دستگاه‌های پیشرفته است. ماشین بافندگی کلاریس محتشم، قابلیت اجرای بیش از 16 میلیون طیف رنگی را دارد و بهترین جنس نخ و الیاف برای این کار، نخ پلی‌استر فرآوری شده است. این نوع جنس نخ بسیار نرم و لطیف و مخمل گونه است، بدون پرز و ایجاد حساسیت بوده و با راه رفتن روی آن الکتریسیته ایجاد نمی‌شود.

از دیگر مزایای این نوع نخ، قابلیت شست‌وشوی آسان آن است. بعد از شستن این فرش‌ها، فرش شما همان کیفیت اولیه را خواهد داشت.

کودکان بیشترین زمان را به طور روزانه در اتاقشان روی زمین نشسته و مشغول بازی هستند، بنابراین مهم است که فرش اتاقشان از چه جنسی باشد تا با نشست و برخاست مداوم روی آن، احساس راحتی داشته باشند.

جمع‌بندی

خرید فرش اتاق کودک پسرانه و عروسکی از دغدغه‌های خوشایند خانواده‌ها است که باید با توجه به دکوراسیون اتاق و علایق کودک انجام شود. در انتخاب فرش رعایت چند نکته لازم است:

  • جنس فرش و نرمی و لطافت آن و تناسب با علایق و روحیات کودکان.
  • همچنین، فرش‌های قابل شستشو اهمیت زیادی دارند؛ زیرا فعالیت‌های کودکان می‌تواند به کثیف شدن فرش منجر شود. قیمت فرش‌های اتاق کودک معمولاً ارزان‌تر است و بسته به کیفیت، ممکن است متفاوت باشد. فرش‌ها در ابعاد و طرح‌های متنوع تولید می‌شوند و حتی امکان سفارش سایز دلخواه نیز وجود دارد.
  • مهم‌ترین نکته‌ای که خوب است تمامی والدین به آن توجه کنند، این است که برای انتخاب فرش اتاق کودک، توجه به خواسته‌های کودک در انتخاب فرش بسیار مهم بوده و نقش مهمی در تقویت استقلال و خلاقیت آن‌ها دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز