خبرگزاری کار ایران

سوگواری شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرش در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۱۵۲

درپی سانحه غم انگیز سقوط بالگرد حامل ریاست جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرش در سفر استانی روز ۳۰ اردیبهشت به آذربایجان شرقی و شهادت این عزیزان ،مراسم عزاداری و گرامیداشت نام و یاد آن ها روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این مراسم همراه با حزن و اندوه که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در مسجد الزهرا سلام الله علیها برگزار شد، آیت الله رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت در سخنان بین نماز جماعت ظهر و عصر خود ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهیدان سانحه هوایی به تشریح خدمات رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی و شهید دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان پرداخته و یادآور شدکه دولت و ریاست جمهور به فکر ساماندهی امور کشور در داخل و خارج و حل مشکلات مردم و قشر محروم بود که انجام پی درپی سفرهای استانی در داخل کشور و سفرهای خارجی در همین راستا صورت می گرفت.
 وی افزود: آیت الله ابراهیم رئیسی در سمت های مختلف قضایی، ریاست قوه قضائیه و تولیت آستان قدس رضوی، خدمات شایانی از خود نشان داد و برای او و خانواده اش مایه افتخار است که بعد از سال ها خادمی ثامن الائمه حضرت امام رضا علیه السلام ،همزمان با تولد فرخنده آن امام رئوف و در حین خدمت به مردم کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل گردد.
در این مراسم برای گرامیداشت شهادت رئیس جمهور ، وزیرخارجه ، امام جمعه تبریز ، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان توسط ابوالقاسم اسماعیلی ذاکر اهل بیت علیهم السلام برنامه سوگواری و مرثیه خوانی انجام گردید. چنین برنامه ای در سایر نمازخانه های شرکت نیز برگزار شد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز