خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) :

کیفیت ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان رضایت کامل ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۱۳۱

محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) یک شنبه 30 اردیبهشت ماه با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته ضمن بازدید از انواع ریل تولیدی در این مجتمع عظیم صنعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : به منظور تامین ریل مورد نیاز پروژه های راه آهن سراسری و متروها، مذاکرات بسیار خوبی را از گذشته با ذوب آهن اصفهان آغاز نمودیم و این مجتمع عظیم صنعتی نیز منابع ریلی بسیار خوبی را در اختیار هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرار داد.

وی افزود : در راه آهن چابهار- زاهدان و در محدوده زاهدان- خاش بیش از 20 هزار تن از ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان نصب شده است و با گذشت بیش از 2 سال از نصب این ریل ها و بهره برداری از این خط ریلی، این محور در حال فعالیت است. همچنین به اقرار شرکت های پیمانکاری که با این هلدینگ همکاری دارند و بحث نصب و جوشکاری را انجام می دهند هیچ مشکلی وجود نداشته و از ریل تولیدی ذوب آهن رضایت کامل دارند.
مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بخش ریل سراسری و مترویی فعالیت های زیادی در سطح کشور داشته است، محورهای مواصلاتی قرارگاه در حوزه ریلی بیش از 4 هزار و 800 کیلومتر و در حوزه مترویی بیش از 340 کیلومتر است.
وی ادامه داد : ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا و یک شریک مطمئن همواره در کنار کلیه پروژه های ریلی قرارگاه حضور داشته و دارد.
محمدرضا رحمانی در پاسخ به این سوال که برای تامین ریل مورد نیاز پروژه رشت – آستارا چه برنامه ای دارید نیز گفت : مباحث طراحی و زیست محیطی این پروژه به عنوان بخشی از کریدور شمال- جنوب انجام شده  و بحث تامین مالی آن نیز در وزارت راه و شهرسازی در دست پیگیری قرار دارد . در این راستا برنامه داریم ریل مورد نیاز این پروژه هم از ریل ملی تولیدی در ذوب آهن اصفهان تامین شود.  
وی افزود : برای تامین پروژه های ریلی خارج از کشور نیز مذاکرات خوبی با ذوب آهن اصفهان داشتیم تا از این طریق ریل های طویل مورد نیاز خطوط سراسری و متروها را از این مجتمع عظیم صنعتی تامین کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز