خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های زنجیره آهن و فولاد:

فولاد مبارکه به مسئولیت خود در حوزه تولید و اجتماع پایبند است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۳۴۸

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های زنجیره آهن و فولاد به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مدیران روابط عمومیِ شرکت‌های بزرگ معدنی، فولادی و صنایع معدنی کشور و اعضای هیئت‌رئیسه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، به‌منظور همفکری و تبادل‌نظر جهت هم‌افزایی در زنجیره آهن و فولاد در حوزه روابط عمومی و همچنین تقدیر از روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد تشکیل شد.

محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در این نشست گفت: فولاد مبارکه مولود انقلاب اسلامی است و فعالیت‌های بسیاری ، از حوزه‌های مختلف تولیدی تا مسئولیت اجتماعی، تا کنون در فولاد انجام گرفته است. ازاین‌رو ما با وجود مشکلات زیاد در این عرصه، تلاش می‌کنیم مزیت رقابتی و سودآوری خود را افزایش دهیم و همواره به مسئولیت خود در حوزه تولید و اجتماع پایبندیم.

رسول خلیفه‌سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نیز ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه در صنایع معدنی و فولادی، با بیان اینکه انجمن فولاد به‌مثابه روابط عمومی جمعی فولاد کشور است، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها محل ساماندهی مناسبات شرکت‌ها با انجمن تولیدکنندگان فولاد هستند؛ ازاین‌رو اهمیت دارد که شاهد تعاملات هر چه بیشتر روابط عمومی‌های فولادی در حوزه‌های مختلف تولید، صادرات، انرژی و… به‌صورت مجازی و حضوری باشیم.

وی با اشاره به نقش چشمگیر فولاد در حوزه‌های حمل‌ونقل، انرژی و... اظهار داشت: با اینکه ما بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی گازی در جهان و اولین کشوری هستیم که پا به عرصه تولید فولاد سبز گذاشته‌، متأسفانه هرگز این توانایی صنعت فولاد را به رخ دیگر کشورها نکشیدیم.

در این نشست، احمدرضا صدر، مدیر جدید روابط عمومی ایمیدرو با بیان اینکه سعی ما همواره معطوف به تسهیلگری بوده است بیان داشت: امیدواریم نشست‌های روابط عمومی ادامه داشته باشد و شاهد انعکاس بهتر فعالیت صنایع معدنی و فولادی باشیم.

در ادامه این نشست، مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه به طرح و تبیین موضوعات موردنظر خود پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز