خبرگزاری کار ایران

اکسپوی ۲۰۲۴ فرصتی برای تمامی فعالین اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۲۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ به عنوان مهم‌ترین رویداد تجاری جهت ارائه و معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران در بازارهای بین‌المللی هشتم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه میزبان تجار و بازرگانان خارجی از کشورهای مختلف از جمله کشورهای آفریقایی است.این نمایشگاه با سخنرانی رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.

سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران برگزارکننده ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو 2024 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است. در این نمایشگاه شرکت های مختلف تجاری و صنعتی از کشورهای مختلف حضور دارند که فرصتی مناسب برای تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف است.

افتتاحیه این نمایشگاه هشتم اردیبهشت با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، و سایر مسئوولان و نماینده کشورهای مهمان برگزار شد.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی از جمله صنایع غذایی، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، کشاورزی و شیلات، صنعت، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی و فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد ارائه شده است.

نمایشگاه اکسپو تهران ۱۴۰۳ میزبان بیش از 2 هزار بازرگان و سرمایه‌گذار خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است. تمرکز نمایشگاه امسال بر کشورهای آفریقایی، شرق آسیا، آمریکای جنوبی و لاتین است و این نمایشگاه زمینه ساز تحقق راهبرد تشویق شرکت‌های تولیدی به سمت تولیدات باکیفیت و صادرات محور خواهد بود.

اکسپوی ۲۰۲۴ فرصتی برای تمامی شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های کوچک و متوسط و فعالان اقتصادی فراهم می‌‌‌کند تا دامنه فعالیت خود را گسترش دهند و در کنار آن سفرای تجاری کشورهای شرکت‌کننده را با فرهنگ، جغرافیا و محیط‌زیست‌‌‌بوم ایران آشنا کند. فعالان اقتصادی و تجار می‌توانند با شرکت در این رویداد بزرگ تجاری ارتباطات خود را گسترش دهند، شکل ارتباط خود را از حالت آنلاین به ارتباطات رودررو تبدیل کنند و از این راه به اعتمادسازی بیشتر و بسط فعالیت تجاری اقدام کنند.

اکسپوی ۲۰۲۴ فرصتی برای تمامی فعالین اقتصادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز