خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی باصرفه‌تر از ترکیه در 2024 !!!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۷۳

چرا سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی روز‌به‌روز محبوب‌تر می‌شود و باصرفه‌تر از سرمایه‌گذرای در کشوری مانند ترکیه است؟ کارشناسان بر این باور هستند که مالیات ناچیزی که برای خرید ملک در دبی تعیین شده، دلیل اصلی هجوم سرمایه‌گذاران خارجی به این شهر است.

 

دولت امارات، مالیات 4 درصدی را برای خرید ملک در دبی در نظر گرفته و زمانی که شما بخواهید ملک خود را اجاره دهید، 5 درصد از میانگین اجاره ماهانه را به عنوان مالیات پرداخت خواهید کرد؛ این آمار در مقایسه با قوانین مالیاتی کشورهای اروپایی یا حتی کشوری مانند ترکیه بسیار قابل توجه است.

آیا با خرید ملک در دبی می‌توان اقامت گرفت؟

کلان شهر فوق مدرن دبی مملو از شگفتی‌ها و دارای تعداد بی‌شماری از نشانه‌های نمادین و جاذبه‌های شگفت‌انگیز است. این شگفتی‌ها تعداد زیادی از گردشگران را از سراسر جهان جذب می‌کنند. این موضوع فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده و دولت امارات قوانین ویزای قدیمی را به شیوه‌ای سرمایه‌پسند بازنگری کرده اعتماد سرمایه‌گذاران را حفظ کند.

با توجه به قوانین اقامتی که به تازگی اصلاح شده‌اند، می‌توان با خرید آپارتمان در دبی یا هر ملک دیگری برای ویزای اقامت امارات اقدام کرد. به عنوان یک سرمایه‌گذار می‌توانید از میان طیف وسیعی از املاک مدرن برای فروش در دبی، گزینه موردنظرتان را انتخاب و ویزای اقامت دریافت کنید.

سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی باصرفه‌تر از ترکیه در 2024 !!!

چرا دبی را برای خرید ملک انتخاب کنیم؟

دبی در چند سال گذشته به یک مرکز تجاری بزرگ در خاورمیانه تبدیل شده است و امارات متحده عربی هر ساله سرمایه‌گذاران زیادی را جذب می‌کند. حمایت دولت یک ستون کلیدی برای موفقیت بخش املاک و مستغلات دبی بوده و منجر به موفقیت بسیاری از سرمایه‌گذاران شده است.

از مزایای دیگر سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک زندگی مدرن، چشم‌اندازهای متنوع، شبکه جاده‌ای کارآمد و شهرت دبی به عنوان مقصدی مناسب برای خانواده
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری سودآور
  • دریافت ویزای اقامت بدون نیاز به حمایت محلی
  • اقامت طولانی‌مدت با دریافت ویزای سرمایه‌گذاری حوزه املاک
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • امکان دریافت گواهینامه رانندگی
  • تمدید راحت مجوز تجاری

با خرید ملک در دبی چه ویزایی می‌توان گرفت؟

دولت امارات چندین نوع ویزا را برای کسانی که می‌خواهند بر اساس شرایط و ضوابط خرید در بخش املاک و مستغلات این کشور سرمایه‌گذاری کنند، ارائه می‌دهد. اخذ هر یک از این ویزاها به رعایت شرایط و ارائه مدارک خاصی نیاز دارد که باید آن‌ها را بشناسید.

ویزای اقامت کوتاه‌مدت امارات

ابتدا لازم است تا در مورد ویزای اقامت کوتاه مدت دبی صحبت کنیم که به مدت 6 ماه تا 3 سال صادر می‌شود. جزئیات و شرایط اخذ هر یک از این ویزاهای موقت متفاوت است و تعدادی از آن‌ها را می‌توان یک بار تمدید و بقیه را چند بار تمدید کرد.

ویزای اقامت طولانی‌مدت امارات

در گروه دوم ویزاهای سرمایه‌گذاری امارات، ویزای اقامت بلندمدت قرار دارند که برای 5 تا 10 سال صادر می‌شوند. دولت برای بهبود رشد اقتصادی و جذب پول بیشتر از بازار املاک به سرمایه‌گذاران خارجی پیشنهاد می‌دهد که با داشتن حداقل سرمایه لازم، ویزای طلایی بلندمدت امارات را دریافت کنند.

کدام مناطق دبی برای خرید ملک مناسب هستند؟

قوانین سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی و شهرهای دیگر امارات متفاوت هستند. اگر می‌خواهید ویزای اقامت دریافت کنید، باید در املاک مناطق آزاد مانند دبی سرمایه‌گذاری کنید؛ به این ترتیب می‌توانید بهترین مناطقی را که می‌توانید در امارات ملک بخرید و اقامت دریافت کنید، بیابید.

خرید ملک در پالم جمیرا

به عنوان اولین گزینه عالی برای دریافت ویزای اقامت دبی، خانه‌های مجلل پالم جمیرا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. احتمالاً پالم جمیرا منحصربه‌فردترین منطقه در دبی است؛ زیرا بزرگ‌ترین جزیره ساخت دست بشر در جهان محسوب می‌شود که پروژه‌های جذابی را ارائه می‌دهد. ویلاهای 22 قیراط و آپارتمان وان پالم از جمله این پروژه‌ها هستند که در دریافت ویزای اقامتی به شما کمک می‌کنند.

خرید ملک در دبی مارینا

شما می‌توانید یک ملک مدرن در دبی مارینا بخرید و اقامت دبی را دریافت کنید. دبی مارینا هم یکی از مناطق جذاب و مدرن دبی است که ساکنان آن از زندگی در کنار دریا لذت می‌برند. آپارتمان‌های مارینا گیت و داماک هایتس در دبی مارینا، راه را برای گرفتن ویزای اقامت دبی برای شما هموار می‌کنند؛ بنابراین دبی مارینا منطقه‌ای مناسب برای سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی است.

خرید ملک در مرکز شهر دبی

مورد دیگری که می‌توانید برای دریافت اقامت دبی روی آن سرمایه‌گذاری کنید، خرید آپارتمان‌های داون تاون دبی است. مرکز شهر دبی یکی از موقعیت‌های گران‌قیمت دبی است که زندگی باکیفیتی را به ساکنان ارائه می‌دهد. آپارتمان‌های IL Primo و Opera Grande در مرکز شهر دبی واقع شده‌اند.

خرید ملک در جزایر جهانی (World Islands)

این منطقه یکی از محله‌های نمادین دبی با چندین پروژه منحصربه‌فرد است. رزیدنس شناور ونیز یکی از پروژه‌های جذاب در این منطقه است. شما می‌توانید در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید و از مزایایی که اقامت امارات برای شما به ارمغان می‌آورد، بهره‌مند شوید.

اخذ ویزای سرمایه‌گذاری دبی به چه مدارکی نیاز دارد؟

پس از انتخاب ملک مناسب برای سرمایه‌گذاری، باید مدارک خاصی را تهیه کرده و به مراجع مربوطه ارائه دهید. این مدارک باید کامل و مطابق با شرایط تعیین شده از سوی مقامات باشند و اگر نقصی در این مدارک باشد، اقامت شما با مشکل روبرو خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی و اخذ اقامت عبارت‌اند از:

  • سند مالکیت
  • گذرنامه
  • وضعیت روادید
  • گواهی رفتار سالم (باید از پلیس دبی دریافت شود)
  • اظهارات بانک
  • قبض آب و برق
  • بیمه بهداشت و درمان
  • گواهی ازدواج: اگر قصد خرید ملک به صورت سرمایه‌گذاری مشترک با همسر خود را دارید، می‌توانید برای ویزای اقامت امارات اقدام کنید؛ با این حال، شما باید گواهی ازدواج خود را به مقامات ارائه دهید.
  • اثبات درآمد: باید به مقامات ثابت کنید که درآمد شما حداقل مبلغ تعیین شده در ماه است؛ منبع درآمد و محل آن نیازی به اثبات ندارند.

چه نوع ملکی را می‌توان در دبی خریداری کرد؟

وقتی در دبی خانه می‌خرید و ویزای اقامت امارات را دریافت می‌کنید، یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، ویژگی‌های ملک است. ملک شما بر اساس شرایط ویزایی که برای آن درخواست می‌دهید باید دارای ویژگی‌های خاص و مطابق با استانداردهای لازم باشد.

ویژگی‌های مهمی که برای خرید ملک در دبی باید در نظر بگیرید، عبارت‌اند از:

  • ارزش ملک: قیمت ملک شما باید حداقل 750 درهم باشد.
  • نوع ملک: آپارتمان‌های مسکونی و خدماتی، آپارتمان‌های هتل، ویلاها و خانه‌های شهری و ادارات برای سرمایه‌گذاری در دبی در اختیار خریداران قرار دارند.
  • وضعیت ملک: ملکی که خریداری می‌کنید باید تمام شده و آماده استفاده باشد.
  • موقعیت ملک: ملکی که خریداری می‌کنید باید در مناطق آزاد باشد.

افدل به شما کمک می‌کند تا اقامت دبی را بگیرید!

اگر به سرمایه گذاری حوزه املاک در دبی علاقه دارید، افدل گروپ به شما کمک می‌کند تا ملکی مناسب را بر اساس بودجه و شرایط خود پیدا کرده و برای دریافت اقامت امارات اقدام کنید. همچنین اگر به دنبال بهترین نوع ثبت شرکت در دبی هستید، تیم افدل در کنار شماست تا شما را به هدفتان برساند؛ تنها کافی است تا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و جواب همه سؤالات خود را دریافت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز