خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد:

هماهنگی و همزبانی در راستای هم‌افزایی گروه فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۳۵۴

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: بهترین رهنمودی که پیش روی ما قرار دارد، فعالیت منسجم، هماهنگی و همزبانی در راستای هم‌افزایی کل گروه بزرگ فولاد مبارکه است.

محمدجواد براتی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد هرمزگان و طرح‌های توسعه‌ای آن، در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت با اشاره به پیشرفت‌های این شرکت در سال‌های اخیر، بیان کرد: فولاد مبارکه رسالت اصلی خود را در راستای پیشرفت اقتصادی کشور در قالب گروه بزرگ فولاد مبارکه در حال پیگیری قرار داده و شرکت فولاد هرمزگان نیز بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه به شمار می‌رود. این شرکت در میان فولادسازان کشور از رتبه و جایگاه بالایی برخوردار است.

وی افزود: فولاد هرمزگان از نظر حجم تولید و سایر توانمندی‌ها در زمره برترین فولادی‌های کشور قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر شاهد رخ دادن اتفاقات بسیار خوب و موفقیت‌های چشمگیری در فولاد هرمزگان بوده‌ایم. به نظر می‌رسد روند تولید و پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای در این شرکت به خوبی پیش می‌رود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: روابط عمومی فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر تلاش خوبی داشته و اطلاع‌رسانی و خبررسانی خوب و هوشمندانه‌ای را از این شرکت در سطح منطقه‌ای و ملی شاهد بودیم. مجموعه روابط عمومی با تلاش و نوآوری سعی کردند ارتباط مجموعه را با ذی‌نفعان سامان دهند و برنامه‌ریزی ارتباط خوبی داشته باشند.

براتی خاطرنشان کرد: شعار گروه فولاد مبارکه، «فولاد مبارکه به وسعت ایران» است. اگر این شرکت در سودآوری، ایجاد اشتغال، رشد و توسعه صنعتی کشور نقش داشته، به دلیل ماهیت فعالیت گروه و شعار آن بوده است. بهترین رهنمودی که پیش روی ما قرار دارد، فعالیت منسجم، هماهنگی و همزبانی در راستای هم‌افزایی کل گروه بزرگ فولاد مبارکه خواهد بود که امیدوار هستیم بیش از گذشته با تعامل و همکاری، درون‌زایی داشته باشیم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز