خبرگزاری کار ایران

آخرین روز حضور بلانتون در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی تهران

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی تهران (HAMEX) امروز به اتمام رسید.

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۶۹

لوازم‌خانگی بلانتون از سویی در این نمایشگاه بستری را برای علاقه‌مندان این صنعت به وجود آورد تا آنان را با آخرین دستاوردها و فناوری‌های خود در این حوزه آشنا کند و از سوی دیگر امکانی را ایجاد کرد که ضمن گردآوردن فعالان صنعت لوازم‌خانگی، امکان همکاری‌های تجاری را در این حوزه نیز با آنان فراهم آورد.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران، عباس علی آبادی  وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و کارشناسان و و معاونین دفتر لوازم‌خانگی این وزارتخانه از غرفه بلانتون بازدید به عمل آورند. همچنین مجتبی توانگر نماینده مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، محسن شکراللهی مدیر کل دفتر لوازم‌خانگی و مدیران بانک‌های عامل و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور از دیگر بازدیدکنندگان شاخص غرفه بلانتون در این رویداد بزرگ بودند.

بلانتون تخفیف‌ها و هدایای ویژه‌ای نیز برای بازدیدکنندگان از غرفه لوزام خانگی خود ارائه کرد؛ از جمله: سبد جهیزیه به همراه هدیه ویژه یک دستگاه تلویزیون 50 اینچ هوشمند مدل BEW-TV5022 به صورت رایگان و همچنین تخفیف نقدی 5% ویژه آبان ماه به صورت نقدی و اقساطی.

لوازم‌خانگی بلانتون برای همراهی علاقه‌مندان خود با این رویداد، به قید قرعه به 6 نفر در سه روز متوالی هدایای ویژه‌ای از محصولات تولیدی خود از جمله عدد کتری برقی، مرکبات‌گیری و تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچ را اهدا کرد.

لازم به ذکر است که بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی تهران در روزهای سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

حجم ویدیو: ۵.۲۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز