خبرگزاری کار ایران

کروز، بیشترین اشتغالزایی، بهترین امکانات

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۸۵۳

شرکت کروز بیش از 14 هزار نفر نیروی کار دارد. در 6 ماهه نخست سال نیز بیش از 2 هزار نفر را استخدام کرده است. نکته جالب درباره این شرکت آن است که بیشتر نیروهایش زنان هستند.

بیش از 9 هزارنفر نیروی زن در این کارخانه قطعه سازی فعالیت می‌کنند. در این میان بیشتر بانوانی که در کروز استخدام شده‌اند نیز، زنان سرپرست خانوار هستند. کروز تنها یک کارخانه قطعه سازی نمونه نیست، در زمینه اشتغالزایی نیز نسبت به دیگر شرکت‌ها نمونه است.

به گزارش ایلنا، امکانات کروز به نیروی انسانی به حدی متنوع و خاص است که رویای هرکارمندی کارکردن در چنین شرایطی است. حتی یک ماه هم حقوق پرسنل به تعویق نیفتاده است، باشگاه‌های ورزشی تخصصی برای بانوان و آقایان، خدمات پزشکی و البته در آینده‌ای نزدیک دندانپزشکی. کارمندان در شرکتی فعالیت می‌کنند که از بهترین امکانات برخوردارند. اگر مشکل پزشکی داشته باشند بهترین امکانات در اختیارشان قرار می‌گیرد.

امکانات ویژه برای بانوان باردار و افرادی که ازدواج می‌کنند

بخشی اختصاصی ایجاد شده برای بانوان باردار که به صورت نشسته کارکنند تا در نتیجه فشار کاری اذیت نشوند و راحت‌تر بتوانند فعالیت کنند. ازدواج مزایای خوبی برای انسان به ارمغان می‌آورد و کروز ضمن استقبال، هدایای ویژه، مرخصی و وام ازدواج ارائه می‌کند.

همچنین بسیاری از بانوان سرپرست خانوار که در کروز فعالیت می‌کنند از طریق کمیته امداد به کروز معرفی شده و جذب شده‌اند.

در حال حاضر سه شیفت کاری برای کارمندان وجود دارد که در پایان هر شیفت وسیله ایاب و ذهاب کارمندان را تا دورترین نقطه شهر به درب منازل می‌رساند. چراکه امنیت کارمندان بسیار برای کروز مهم است.

کارمندان نگرانی تامین معیشت ندارند

بسته‌های ارزاق و انواع خدمات رفاهی، فعالیت در این شرکت را برای کارمندان ایده‌آل کرده است. به طوری که هرچندماه یکبار، کارمندان بسته‌های ارزاق را دریافت می‌کنند. کروز حقوق، مزایا و امکانات را به گونه‌ای ارائه می‌کند تا کارمندان نگرانی از بابت تامین معیشت نداشته باشند. کروز یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو در غرب آسیا است اما تحریم‌ها مانع از صادرات قطعات تولیدشده توسط این شرکت به شرکت‌های بین‌المللی شده است. 30درصد از قطعات خودروهای تولیدشده در کشورمان را کروز تولید می‌کند. اگر مشکل تحریم‌ها رفع شود و امکان صادرات قطعات این قطعه‌سازی فراهم شود، کروز قابلیت رقابت با بزرگ‌ترین قطعه‌سازی‌های دنیا را دارد.

کروز برای 70 هزارنفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

کروز در سال 1361 با حداقل امکانات آغاز به کار کرد اما اکنون به یکی از بزرگترین کارخانجات قطعه سازی در کشور و غرب آسیا تبدیل شده است.

حجم ویدیو: ۷۳.۰۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۲۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز