خبرگزاری کار ایران

خرید 550 واگن حمل بار از سوی چادرملو

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۲۸

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بازدید و نشست مشترک مدیران شرکت های بزرگ فولادی و رئیس هیات عامل ایمیدرو با مدیران گروه مپنا و شرکت واگن پارس ، با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیم و توسعه حمل نقل ریلی در شرکت چادرملو گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با درک ضرورت برخورداری از تجهیزات حمل و نقل ریلی در گام اول  با خرید 550 واگن باری برای خرید  10  لوکوموتیو نیز برنامه ریزی کرده است .

مهندس طاهر زاده افزود: از مجموع واگنهای خریداری شده تاکنون 350 واگن تحویل گردیده است و مابقی در سالجاری تحویل می گردد.

وی همچنین با بیان اینکه اولویت نخست چادرملو  در خریدها،  حمایت از تولید ملی است گفت : مذاکرات اولیه برای تامین 10 لوکوموتیو  دیگر در دست اقدام است .

مدیر عامل چادرملو تصریح کرد:  با توجه به بعد مسافت مجتمع معدنی و مجتمع صنعتی چادرملو،  استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی  علاوه بر کاهش بار ترافیکی جاده ای در شرایط فعلی ، موجب کاهش هزینه ها ی حمل  نیز می گردد .

گفتنی است، شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان در اواخرسال 1400 در هلدینگ چادرملو تاسیس گردید و در سال گذشته موفق گردید بیش از 3 میلیون تن کنسانتره در مسیر حدود 220 کیلومتری معدن تا مجتمع صنعتی چادرملو را جابجا نماید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز