خبرگزاری کار ایران

رونمایی موفق از نرم افزار نوین هوش مصنوعی مدیریت سرمایه و بازارهای مالی برای نخستین بار در کانادا

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۶۸

دانشمندان و محققین ایرانی موفق به کسب مدال طلا و برترین فناوری جهانی در حوزه مالی در مسابقات جهانی اختراعات کانادا گردیدند.

این تیم ایرانی با تلفیق فناوری های پیشرفته هوش مصنوعی و بازارهای مالی برای نسختین بار در سطح بین المللی موفق به توسعه سامانه ای شدند که با برتری در مقابل تحلیل گیر و یا انواع عامل انسانی میتواند تمامی روندهای بازارهای مالی و همچنین ایجاد بهینگی با توجه به نیاز بازارگردانی را به صورت خودمختار و با دقت خیره کننده انجام دهد.

محققین این تیم ایرانی مهندس سعید احمدی،  مهندس روح اله امندی و مهندس محمود امندی هستند.

این سامانه که در دو نسخه عمومی و موسسات مالی و بانکی و شرکت ها طراحی گردیده است میتواند با دقت بسیار بالا به خرید و فروش در بازارهای مالی پرداخته و با توجه به نیازهای کاربری برنامه ریزهای اقتصادی مختلف در بازه های زمانی و نیازهای مجموعه اقتصادی را به صورت کاملا خودمختار و هوشمند انجام دهد.

فناوری چند سطحی به کار گرفته شده در این سامانه امکان انجام تحلیل های خاص هوش مصنوعی، دسترسی، فهم و تحلیل اخبار، یادگیری الگوهای موفق، تحلیل شاخص های کلان  و خرد جهانی، تحلیل بازارسازی و بسیاری دیگر از موارد مورد نیاز را به صورت کاملا خود مختار و دقت بالا انجام میدهد.

رونمایی موفق از نرم افزار نوین هوش مصنوعی مدیریت سرمایه و بازارهای مالی  برای نخستین بار در  کانادا

این مسابقات به میزبانی تورنتو کانادا و با حضور بیش از 700 تیم از 100 کشور جهان برگزار گردید.

در این رویداد از گروه فناوری های مالی آندیا به عنوان فناوری برتر توسط انجمن جهانی مالکیت های معنوی به صورت ویژه تقدیر به عمل آمده  و این طرح در حوزه فناوری و همچنین حوزه میان رشته ای

فناوری مالی  و اقتصادی نیز خوش درخشیده و با یکه تازی عنوان برترین اختراع فینتک مسابقات و فناوری برتر و کاربردی به انتخاب سازمان جهانی مالکیت های معنوی را به خود اختصاص داد.

این رویداد جهانی به همت سازمان اختراعات و توسعه فناوری های پیشرفته تورنتو و با همکاری سازمان جهانی اختراعات، مرکز مالکیت های معنوی ملل متحد، سازمان جهانی ابداعات و اختراعات و سازمان های مختلف دیگر جهانی هر ساله در تورنتو کانادا برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز