خبرگزاری کار ایران

در راستای استراتژی کلان کچاد انجام شد

افزایش سهم چادرملو در پامیدکو با خرید 25 درصدی سهام

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۳۳

در راستای استراتژی‌های کلان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و پیشبرد اهداف تعیین شده این شرکت جهت افزایش کارایی و هم‌افزایی، 25 درصد دیگر از سهام شرکت احداث و صنایع معادن پارس (پامیدکو) به تملک چادرملو درآمد .

به گزارش ایلنا، بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت در سایت کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با انجام این سرمایه‌گذاری میزان سرمایه خود را در شرکت فوق به میزان ۵۵ درصد ارتقا داد.

گفتنی است؛ شرکت احداث و صنایع معادن پارس (پامیدکو) با موضوع فعالیت خدمات مهندسی و تکنولوژی در حوزه معادن و صنایع معدنی و سابقه حضور موثر در صنایع بالادستی و پایین‌دستی فولاد کشور، سهم بزرگی در مجموعه پروژه‌ها و قراردادهای جاری در بخش‌های پیمانکاری، بهره برداری، مشاوره مهندسی و نظارت را به خود اختصاص داده است .

بر اساس این گزارش، به این ترتیب چادرملو با خرید ۲۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در شرکت پامیدکو  و افزایش سهم خود به ۵۵ درصد، بخشی از برنامه‌های توسعه‌ای خود را در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده در فرایند تولید به اجرا گذاشته است.

همچنین حضور شرکت پامیدکو به‌عنوان یکی از پیمانکاران اصلی در سطح کشور به‌ویژه در زنجیره فولاد، افزایش سهام کنترلی اثر قابل ملاحظه ای در پیشبرد چشم انداز ترسیم شده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خواهد داشت .

شایان ذکر است؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به‌منظور توسعه و همچنین کنترل سهام در شرکت سرمایه‌پذیر احداث صنایع و معادن سرزمین پارس تعداد 675،000،000 سهم (معادل 25 درصد کل سهام ) متعلق به شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید را به قیمت کارشناسی به مبلغ 2،393،550 میلیون ریال خریداری کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز