خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجمع عمومی سال مالی 1401 شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) با تحقق سود 179 ریالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۸۱۸

مجمع سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) عصر روز شنبه 31 تیرماه، با حضور بیش از 86 درصد از سهامداران در محل مرکز هتل سیمرغ برگزار شد که طی آن تحقق سود 179 ریالی و تقسیم سود 18 ریالی به ازای هر سهم به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت، پس از قرائت گزارش عملکرد هیات‌مدیره مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات‌مدیره مقرر شد از 179 ریال سود محقق شده به ازای هر سهم 18 ریال معادل 10 درصد برای هر سهم توزیع شود.

بر اساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی و سبدها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارای کمتر از 900 میلیون سهم طی مهرماه و سهامداران دارای بیش از 900 میلیون سهم در مهلت قانونی از طریق سجام واریز می‌شود.

همچنین سود سهامداران حقوقی نیز با ارائه درخواست کتبی و اعلام شماره حساب بانکی به امور سهام شرکت در مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

در ادامه مجمع، به اتفاق آرا، شرکت‌های سامانه‌های نرم‌افزاری دنیز یک تا سه، موسسه صندوق رفاه و تامین آتیه و گسترش فناوری نوین به مدت دو سال به عنوان هیات‎‌مدیره شرکت انتخاب شدند.

در این میان، مجمع عمومی فوق‌العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، برگزار شد و به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز