خبرگزاری کار ایران

چرا محصولات آروا را بخریم؟ نگاهی به کیفیت و استاندارد های ابزار آلات آروا

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۰۷

شرکت توزیع ابزار آروا در تاریخ 6 خرداد ماه و با حضور بزرگان صنعت ابزار، کارخانه تخصصی خود برای تولید انواع ابزار آلات را افتتاح کرد. بعد از افتتاح این کارخانه و بازدید بزرگان صنعت و متخصصین این حوزه از تمامی بخش های تولیدی کارخانه، مراسم بزرگی نیز در سالن اجلاس سران برگزار شد تا در آن همه افراد بتوانند اطلاعات  بیشتری در مورد تاریخچه، استراتژی ها و برنامه های آینده آروا به دست بیاورند.

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای افراد فعال در حوزه ابزار و مشتریانی که قصد خرید ابزار آلات صنعتی و خانگی را دارند وجود دارد این است که چرا باید محصولات آروا را بخریم؟ چه تفاوتی میان ابزار تولیدی توسط برند آروا و سوپر برند های جهانی وجود دارد؟

در ادامه قصد داریم به برخی از مزیت های محصولات آروا اشاره کنیم تا بتوانید با دید بهتری برای خرید این محصولات اقدام کنید. (تمامی این موارد در سخنرانی مدیرعامل آروا آقای امین مصلایی و قائم مقام این شرکت آقای حمید مصلایی به صورت کامل توضیح داده شد)

استفاده از ماشین آلات استاندارد در تولید محصولات

برای اینکه بتوانید یک محصول با کیفیت را تولید کنید، باید ابزار استاندارد و مناسبی نیز در اختیار داشته باشید. همه کسانی که در همایش بزرگ افتتاح کارخانه آروا شرکت کردند، از نزدیک با ماشین آلات استاندارد در بخش های مختلف کارخانه آروا آشنا شدند.

تمامی ماشین آلاتی که در بخش های مختلف عملیات تولید انواع ابزار دستی، ابزار آلات برقی و شارژی، انواع ابزار بادی و ... را انجام می دهند، دارای استاندارد های جهانی هستند. قطعاً زمانی که از دستگاه استاندارد و نیروی فنی متخصص استفاده کنید، می توانید محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه کنید.

پس می توان گفت که کارخانه آروا به دلیل استفاده از دستگاه های استاندارد و به روز و همچنین نیروی با دانش، توانسته است ابزار با کیفیتی را به بازار ارائه کند و این می تواند یکی از محکمترین دلایل برای خرید ابزار آروا باشد.

گارانتی بلندمدت محصولات آروا

هر چقدر هم که یک محصول با کیفیت بسیار بالا تولید شود، نیاز است که برند تولید کننده آن به مشتری نیز توجه ویژه ای داشته باشد تا بعد از خرید محصول مورد نظر بتواند بدون هیچ دغدغه ای از آن استفاده کند.

گارانتی بلند مدت محصولات آروا (برای برخی از محصولات مانند اینورتر جوشکاری آروا این گارانتی تا 70 ماه نیز ارائه شده است) باعث می شود تا مشتری با خیال راحت نسبت به تضمین کیفیت قطعات و محصول مورد نظر، نسبت به خرید آن اقدام نماید.

شرکت تولید ابزار آروا برای برخی از محصولات تولید شده خود گارانتی و خدمات پس از فروش بدون قید و شرط ارائه داده است و این امتیاز ویژه فقط می تواند ناشی از اطمینان بسیار بالای این شرکت نسبت به کیفیت محصولات تولیدی خود باشد.

تنوع بالا؛ رمز موفقیت آروا

یکی از مواردی که باعث شده است تا افراد به راحتی برای خرید محصولات آروا اقدام کنند، تنوع بالای این برند در تولید ابزار آلات به خصوص در دسته بندی برقی و شارژی است. سبد خرید محصولات آروا در این دسته بندی مانند انواع دریل به گونه است که افراد برای هر نیاز خود از بحث خانگی گرفته تا نیاز های صنعتی به راحتی محصول و مدل مورد نظر خود را خریداری می کنند.

این تنوع بالا همچنین باعث شده است تا افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند بتوانند به راحتی مدل مورد نظر خود را خریداری کنند.

چرا محصولات آروا را بخریم؟ نگاهی به کیفیت و استاندارد های ابزار آلات آروا

کسب نشان استاندارد محصولات برای آروا

قطعا برای هر فردی انتخاب و خرید یک محصول که دارای نشان استاندارد باشد، بسیار مطمئن تر از محصولاتی است که نتوانسته باشند نشان استاندارد ملی را دریافت کنند.

همانطور که در بالا گفته شد، محصولات آروا توسط تیم متخصص و با دستگاه و ابزار پیشرفته و به روز ساخته می شوند که همین موضوع باعث شده است تا این محصولات به راحتی نشان استاندارد ملی را دریافت کنند.

شرکت توزیع ابزار آروا ابتدا برای محصولات اینورتر جوشکاری در دسته بندی ابزار جوش و برش توانست نشان استاندارد را دریافت کند. امروزه تمامی محصولات تولیدی در کارخانه آروا دارای نشان استاندارد ملی هستند و این موضوع می تواند تضمینی برای کیفیت محصولات و مهر اعتمادی برای مشتریانی باشد که از ابزار آروا برای کارهای خود استفاده می کنند.

توجه به شرایط محیطی و تغییرات آب و هوایی

ایران به عنوان کشوری 4 فصل شناخته می شود که در نواحی مختلف آن می توان آب و هوای متفاوتی را شاهد بود.

یکی از مهم ترین مزیت های محصولات تولید شده توسط آروا که در روز افتتاح کارخانه توسط مدیرعامل و قائم مقام این شرکت نیز به آن اشاره شد این است که در ساخت این محصولات، به تغییرات آب و هوایی در اقلیم های مختلف کشورمان توجه شده است.

 این یعنی شما می توانید از دستگاه جوش آروا در شمال کشور با آب و هوای خاص و یا در گرمای جنوب کشور به راحتی و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

مشاوره خرید رایگان دریافت کنید!!!

یکی دیگر از مزیت های خرید محصولات آروا این است که شما از طریق روش های ارتباطی قرار گرفته بر روی سایت این شرکت می توانید با کارشناسان و متخصصین هر دستگاه ارتباط برقرار نموده و در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات تخصصی را دریافت کنید.

با توجه به اینکه ابزار آلات فنی و صنعتی جز محصولات تخصصی هستند و خرید آن ها نیاز به دانش فنی در این حوزه دارد، برخی از افرادی که آشنایی با این دستگاه ها ندارند، برای خرید ابزار فنی و تخصصی با مشکلاتی رو به رو هستند.

شرکت آروا برای برطرف کردن این مشکل و دغدغه مشتریان خود، علاوه بر بررسی تخصصی هر محصول در وب سایت، این امکان را در اختیار آن ها قرار داده است تا بتوانند با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی تخصصی در مورد ویژگی ها و کاربرد هر محصول آروا را دریافت نمایند.

در کنار مشاوره رایگان شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های آروا در سراسر کشور، تمامی محصولات این برند را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول می توانید از اطلاعات نیروی های متخصص در نمایندگی های فروش محصولات آروا استفاده کنید.

چرا محصولات آروا را بخریم؟

اکنون که برتری های خرید از محصولات آروا را بیان کرده ایم شاید پاسخ دادن به این سوال برای شما بسیار آسان تر باشد.

به صورت کلی با توجه به اینکه 0 تا 100 مراحل تولید ابزار آلات و محصولات آروا توسط نیروی فنی و تخصصی با دانش این شرکت انجام می شود و دارای تضمین کیفیت و بهترین قیمت هستند، خرید این ابزار می تواند از نظر کارایی، خدمات پس از فروش و حتی صرفه جویی در هزینه ها به نفع تمامی مشتریان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز