خبرگزاری کار ایران

دومین رکورد شکنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال مهار تورم و رشد تولید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۱۱۶

کارکنان تلاشگر شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری با تولید ۳۱هزار و ۲۳ تن محصولات گالو‌انیزه در اردیبهشت ماه۱۴۰۲برای دومین بار در سال جاری رکوردشکنی‌کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو ضمن اعلام این خبر افزود: کسب این افتخار حاصل همدلی و همت بلند کارکنان شرکت و نیز راهبرد مؤثر ومدون و حمایت های شرکت فولاد مبارکه است و ثبت پی‌درپی این توفیقات نمایانگر حرکت شرکت در مسیرتعالی سازمانی می باشد و کسب این افتخارات شایسته قدردانی است.

شجاعی در ادامه گفت :با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و همچنین نامگذاری سال جاری به نام مهار تورم و رشد تولید،انشاالله شاهد تولید بیش از ۳۰۰هزار تن ورق گالوانیزه تا پایان سال خواهیم بود.

نوید ایزدی مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تبریک موفقیت های پی در پی افزود:رکورد تولید ماهانه قبلی شرکت ورق‌خودرو مربوط به فروردین ماه سال جاری به میزان ۲۷هزار و ۲۱۲ تن می باشد و در اردیبهشت ماه به میزان ۱۴درصد افزایش یافته است.

فردین علیمیرزایی مدیر تولید شرکت ورق خودرو ثبت رکورد اخیر تولید و همچنین رشد ۲۸درصدی تولید در دوماهه ابتدایی سال جاری نسبت به دوماهه ابتدایی سال گذشته راحاصل زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدها از جمله تعمیرات ،فنی و پشتیبانی و بازرگانی عنوان نمود که برای سربلندی شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز