خبرگزاری کار ایران

میزبانی پیوان از کارشناسان در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۶۷۲

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه با حضور 700 شرکت داخلی و خارجی از 12 کشور جهان از 27 اردیبهشت ماه 1402 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ با اینکه همه ساله نمایشگاه‌های بین‌المللی دیگری مانند نفت و گاز ازبکستان(OGU)، نفت و انرژی عمان(OPES)، نفت و گاز قزاقستان(KIOGE)، همایش ترکمنستان(OGT) و یا نمایشگاه ابوظبی(ADIPEC) همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران برگزار می‌شود، اما به دلیل وجود منابع عظیم نفت و گاز در ایران و استقبال وسیع کشورهای جهان، همچنان نمایشگاه نفت و گاز تهران به عنوان پنج نمایشگاه برتر جهان شناخته می‌شود.

بر همین اساس شرکت آرمان تجارت آرون با سال‌ها تجربه در حوزه تامین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی و با در اختیار داشتن میزهای تخصصی از جمله سازه استراکچر و یا نفت و گاز در سالن 18 و غرفه 714 میزبان کارشناسان و بازدیدکنندگان بود.

جیکین سای، مدیر عامل شرکت یوهانگ از کشور چین یکی از بازدیدکنندگان غرفه آرمان تجارت آرون در روز نخست نمایشگاه بود. وی ضمن گفتگو با کارشناسان پیوان ابراز امیدواری کرد تا در آینده شرایط برای همکاری بیشتر دوطرف مهیا شود. این شرکت بین‌المللی که بیشتر در حوزه لوله‌های صنعتی فعالیت می‌کرد، به دلیل بازار مطلوب ایران، درخواست همکاری تجاری در زمینه تامین محصولات مورد نظر را داشت. جیکین سای تصریح کرد: بازار ایران بسیار مستعد و ایده‌آل است و ما تمایل داریم که بیشتر با بخش خصوصی وارد مذاکره شویم. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با شرکت پیوان که در حوزه تامین و توزیع عملکرد قابل قبولی دارد، همکاری داشته باشیم.

مهندس مقصودیان، مدیر بازرگانی شرکت BCC، با حضور در غرفه پیوان در زمینه تامین میلگرد با کارشناسان گفتگوی مفصلی را انجام داد. مقصودیان به عنوان مسوول خرید محصولات نهایی در این خصوص خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی بر روی صادرات میلگرد به چین و هند تمرکز داریم، ولی با توجه به قابلیت‌های بالای پیوان در حوزه تامین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی به ویژه میلگرد تمایل داریم تا همکاری خود را با این شرکت در سطح وسیعی دنبال کنیم. وی در پایان افزود: امروز تامین و توزیع حرفه‌ای یکی از فاکتورهای اصلی رشد اقتصادی محسوب می‌شود و حتی در کشورهای پیشرفته این مهم به علمی جدید و کلیدی تبدیل شده است، لذا ما پیوان را در این عرصه پیشتاز می‌دانیم.

مهندس ماهیار تسبیحی، رییس بخش کنترل کیفیت شرکت مپنا، از میهمانان غرفه پیوان در روز دوم نمایشگاه بود. وی در مورد عملکرد پیوان عنوان داشت: بیشتر در حوزه چوب فعال هستیم و بعد از صحبت با کارشناسان پیوان تصمیم داریم تا همکاری خود را با این شرکت خوشنام گسترش دهیم. معتقدم که متخصصان چوب در این شرکت به خوبی از بازار و انواع چوب شناخت دارند لذا جلسات مطلوبی در حوزه تامین تخته چهار تراش خشک داشتیم که البته به نتایج خوبی نیز دست یافتیم و امیدوارم که در آینده این همکاری افزایش یابد.

اما در روز سوم غرفه آرمان تجارت آرون، میزبان مهندس علی صادقی، مدیر عامل شرکت آزمون فلز پارس بود. وی در مورد همکاری خود با پیوان تاکید کرد: سال‌های متمادی است که با این شرکت همکاری داریم و به دلیل پتانسیل بالای آن تصمیم داریم که تجارت خود را گسترش دهیم.

در روز پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالاش و پتروشیمی مهندس صمدی، سرپرست فروش شرکت فولاد اکسین در غرفه پیوان حاضر شد. وی تمایل داشت از پیوان خریدهای عمده با تناژ بالای 200 تن را انجام دهد و معتقد بود که تجارت با پیوان به دلیل بکارگیری فضای اینترنت، با سرعت و اطمینان بیشتری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز