خبرگزاری کار ایران

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور نمایندگان ۳۲ کشور آغاز بکار کرد

کد خبر : ۱۶۵۷۷۶

این نمایشگاه با مشارکت ۱۸۰۰ شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه نفت و انرژی از ۳۲ کشور جهان، آغاز بکار کرد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «گسترش دیپلماسی انرژی و تقویت تولید داخلی» با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و برخی از نمایندگان مجلس و سفرای کشورهای خارجی در محل دائمی نمایشگاه های تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۳۲ کشور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت حضور دارند. این نمایشگاه با مشارکت ۱۸۰۰ شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه نفت و انرژی از ۳۲ کشور جهان، آغاز بکار کرد.

انگلیس، استرالیا، اتریش، آلمان، بلژیک، آلبانی، الجزایر، کانادا، آمریکا، چین، فرانسه، هند، هنگ کنگ، عراق، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی، مالزی، لهستان، رومانی، روسیه، سنگاپور، اسپانیا، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، اوکراین و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که توانمندی های خود را در این دوره از نمایشگاه در معرض دید کارشناسان صنعت نفت قرار می دهند.

به گزارش ایلنا، ایران چهارمین ذخایر بزرگ نفت و دومین ذخایر بزرگ گاز جهان پس از روسیه را در اختیار دارد.

شرکتهای خارجی به دنبال استفاده از فرصت این نمایشگاه هستند تا در صورت لغو تحریم های غرب علیه ایران، بتوانند به پروژه های عظیم نفت و گاز در ایران بازگردند.

شرکت های بزرگ فعال در زمینه انرژی از آن زمان تاکنون به دلیل تحریم ها یا از این کشور خارج شده اند و یا همکاری های خود با تهران را متوقف نموده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز