خبرگزاری کار ایران

نشست تعاملی ذوب آهن با دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱۴۰

نشست تعاملی با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و مدیران این حوزه با دکتر مریم فاتحی زاده رییس و تعدادی از اعضای هیات علمی و مدیران گروه دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان با هدف بسط و گسترش همکاری بیشتر دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن دانش مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی برگزار شد .

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ضمن تبریک روز معلم به تمامی معلمین و اساتید دانشگاهی که در عرصه دانش فعالیت می کنند گفت : معلمی یک وظیفه بسیار خطیر است زیرا به این وسیله دانش به نسل آینده منتقل می شود و آنها می توانند آینده یک کشور را بسازند .
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین ذوب آهن اصفهان با دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان ، افزود : هدف ما از انعقاد تفاهم نامه دریافت بهترین خدمات با بیشترین کیفیت است و امید است این دانشگاه با بهره مندی از اساتید معتبر این مجموعه صنعتی را همراهی کند .
بهرامی با اشاره به شرایط سخت کاری در ذوب آهن اصفهان گفت : این شرکت دارای مشاغل سخت زیادی است که می تواند گاهی اوقات روحیه فرد را تحت تاثیر قرار دهد و به همین منظور مشاورین بهترین گزینه برای ریکاوری روحی افراد و ایجاد انگیزه می باشد .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۱۲ نفر از کارکنان از این خدمات بهره مند شده اند یاد آور شد : همکاری دو جانبه با دانشگاه می تواند در سه مبحث ارائه خدمات روانشناسی ، مباحث تحقیقاتی در شرکت و آموزش کارکنان توسعه یابد .
وی هزینه در راستای بهبود شرایط  نیروی انسانی را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت : به لحاظ تنوع شغلی و تعداد نفرات شاغل در این شرکت دغدغه های کارکنان نیز گسترده می باشد و اساتید این دانشگاه می توانند در ایجاد آرامش و برون ریزی مشکلات روحی و ایجاد انگیزه کاری ، همکاری موثری را  با این مجموعه صنعتی داشته باشند .
دکتر مریم فاتحی زاده رییس دانشگاه علوم تربیتی و روانشناسی اصفهان رویکرد دانشگاه را جامعه محوری و تمدن سازی دانست و گفت : صنعت همواره به علوم انسانی نیاز دارد زیرا با داشتن این دانش با جامعه می توان تعامل بهتری داشت و باید گفت انسان ها پیچیدگی های خاصی دارند و باید برای ارتباط با هر فرد یک نوع رویکرد را انتخاب کرد .
وی افزود: این دانشگاه آماده ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر به مجموعه ذوب آهن اصفهان است .
حمید حسینی مدیر بهداشت و محیط زیست در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مبحث ایمنی روحی اهیمت بسیاری دارد، گفت : مراکز صنعتی با مسائل مختلف نیروی انسانی مواجه هستند و مسائل مربوط به این حوزه بسیار مهم و اثرگذار است .
وی افزود : این جلسه به منظور بسط و گسترش همکاری های فی ما بین است تا از تنوع خدماتی بیشتری در حوزه روانشناختی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز