خبرگزاری کار ایران

آبادانی لنجان و ذوب آهن از هم جدا شدنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۲۰

فرماندار لنجان در نشستی با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اهدا لوح از تعاملات این مجموعه صنعتی با منطقه تجلیل و راهکارهای ارتقا سطح همکاری های دوجانبه را بررسی کرد.

حمیدرضا محمدی فرماندار به همراه معاونین، بخشداران وتعدادی از روسای شهرستان لنجان به مناسبت هفته کار و کارگر ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان با مهدی کوهی مدیرعامل و مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار لنجان در این دیدار با بیان این که با حضور تیم جدید مدیریتی در ذوب آهن اصفهان برنامه های تحولی در منطقه و شهرستان را شاهد هستیم، گفت: در ماه های اخیر دشمنان در صدد بودند آرامش حاکم بر فضای ذوب آهن را بر هم بزنند که کارگران این شرکت با تیز هوشی و درایت دست رد به سینه آن ها زدند و اجازه ندادند به آرامش، تولید و توسعه ذوب آهن آسیبی وارد شود.

وی با تاکید بر این که کارگران متعهد ذوب آهن اصفهان از چهره درخشان ذوب آهن اصفهان به خوبی صیانت کردند، افزود: براساس آموزه های دین مبین اسلام، برخورد محبت آمیز و رعایت اصول و کرامت انسانی باعث همدلی و هم افزایی می شود.

فرماندار لنجان با بیان این که مسئولین شهرستان معتقدند شکوفایی ذوب آهن، آبادانی منطقه را در پی خواهد داشت، تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان از دیرباز در قالب مسئولیت های اجتماعی در مقوله های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و ... رابطه گسترده ای با منطقه داشته و دارد.

محمدی در این نشست بر پیگیری و به نتیجه رسیدن مسایل فی مابین تأکید کرد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن نیز در این نشست تعامل مسئولین شهرستان در پشتیبانی از تولید این شرکت را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: ذوب آهن اصفهان به مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهرستان لنجان متعهد و به رعایت حق همسایگی بسیار پایبند است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: آرامش و آبادانی شهرستان لنجان و ذوب آهن در هم تنیده است و از هم جدا شدنی نیست.

وی به انتخاب شهید کاظم زاده از شهدای ذوب آهنی به عنوان شهید شاخص کارگری سال اشاره و تأکید کرد: جایگاه درخشان فرهنگی و معنوی ذوب آهن در سطح کشور به یمن شهدای والامقام این شرکت است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به تشریح اقدامات و پروژه های زیست محیطی شرکت پرداخت و گفت: پروژه های زیست محیطی در دست اجرای شرکت هر هفته پایش و به روز رسانی می شود و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست است و ذوب آهن به اجرا و تکمیل این پروژه متعهد است.

وی با بیان این که ذوب آهن از طریق اداره کار لنجان بخش عمده از نیروهای مورد نیاز خود را جذب می کند تأکید کرد: با تشکیل کار گروه تخصصی مسایل فی مابین بررسی شده و به نتیجه خواهد رسید.

در این جلسه مسئولین شهرستان لنجان با بیان نقطه نظرات خود بر اطلاع رسانی اقدامات گسترده زیست محیطی و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان به مردم منطقه تأکید کردند.

شایان ذکر است فرماندار لنجان و مدیرعامل ذوب آهن همچنین با آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت دیدار و گفتگو کردند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز