خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر؛

تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والامقام ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۲۱

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر، مراسم غبار روبی ،گلباران و تجدید میثاق با شهدای گمنام و ۲۹۹ شهید والا مقام ذوب آهن اصفهان،سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور آیت ا... رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت و جمعی از مدیران، کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت در محل یادمان شهدای گمنام این کارخانه برگزار شد.

آیت ا... رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن اصفهان، ضمن تبریک عید سعید فطر و هفته بزرگداشت کار و کارگر گفت: انسان بر اساس فطرت الهی آفریده شده است و در ماه مبارک رمضان نیز با عبادت و روزه داری بار دیگر به جایگاه فطری خود باز گشت کرده و در روز عید فطر این بازگشت دوباره به فطرت الهی را،جشن می گیرد.
وی با اشاره به مقام و جایگاه کارگر در اسلام و در پیشگاه پیامبر (ص) افزود : آن حضرت همواره مدافع کارگران و سایر زحمت کشان بود و بر دست کارگر بوسه می زد.
آیت ا... رهبر افزود : کارگران کشور ما پا به پای دیگر اقشار در انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، تولید و صنعت نقش آفرینی کرده اند و نمونه آشکار آن در شرکت عظیم ذوب آهن اصفهان برای همگان قابل مشاهده است.
وی اظهار داشت : بر اساس آیات قرآن کریم، شهدا همیشه زنده هستند و در پیشگاه خداوند روزی می خورند و شاهد اعمال ما هستند. از این رو ما، در روز اول هفته گرامیداشت کار و کارگر در محل یادمان شهدای گمنام شرکت حضور یافتیم تا با این عزیزان و ۲۹۹ شهید پُر افتخار این کارخانه تجدید میثاقی دوباره داشته باشیم و ضمن گرامیداشت نام و یاد آن ها، آمادگی خود را  جهت ادامه راه آن ها و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشد کار و تولید در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای سال مهار تورم و رشد تولید نام گرفته است، اعلام نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز