خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش خانواده‌های فرماندهان و شورای فرماندهی بسیج ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۵۶

همایش خانواده‌های فرماندهان و شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان ذوب‌آهن اصفهان با حضور مدیرعامل شرکت چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه در بیست و هشتمین روز ماه مبارک رمضان در تالار فجر ذوب‌آهن برگزار شد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این همایش در کنار بسیجیان شرکت و خانواده آن‌ها، روزه خود را افطار نمود.
مدیرعامل شرکت طی سخنانی نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را بسیار مهم دانست و گفت: همانطوریکه در دوران دفاع مقدس، بسیج حماسه آفرید، فرهنگ بسیجی و ازخودگذشتگی بسیجیان متخصص تاکنون کم‌هزینه‌ترین پروژه‌های مهم صنعتی و اقتصادی دانش‌بنیان در سطح کشور و شرکت ذوب‌آهن اصفهان را محقق نموده است.

وی در بخشی از سخنان خود بر اهمیت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی برای خانواده‌های ذوب‌آهنی تأکید کرد و افزود: خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان موردتوجه ویژه‌برنامه‌های مدیریت شرکت هستند و این برنامه‌ها به‌صورت گسترده‌تر در طول سال اجرا خواهد شد.
مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: تلاشگران ذوب‌آهن در شرایط سخت و سه شیفت فعالیت می‌کنند و خانواده‌های این عزیزان نیز با آن‌ها همراهی لازم رادارند لذا ضرورت دارد که با اجرای برنامه‌های مختلف برای خانواده ذوب‌آهن، شرایط نشاط و شادی را برای آن‌ها فراهم کنیم تا بتوانند در محیطی گرم و صمیمانه در کنار هم باشند.

سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز در این همایش از مدیریت ذوب‌آهن اصفهان به جهت حمایت از اجرای برنامه‌های بسیج این مجتمع عظیم صنعتی قدردانی کرد.
وی تاکید نمود: بسیج با همه توان در جهت تحقق شعار سال و افزایش تولید تولید تلاش  می کند.
در این همایش، برنامه متنوع فرهنگی و سخنرانی انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز