خبرگزاری کار ایران

در راستای حفاظت از محیط زیست؛

پروژه تجهیز و راه اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب آهن اصفهان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۶۳۳

پروژه تجهیز و راه اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب آهن اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاح پروژه تجهیز و راه اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب آهن اصفهان با هدف حفظ محیط زیست به عنوان امانت آیندگان و همچنین جدا سازی اقلام قابل بازیافت در شرکت با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شرکت سه شنبه بیست و سوم اسفندماه برگزار شد.

موسی سلیمانی مدیر امور شهری و پسماند ذوب آهن اصفهان در حاشیه این افتتاح به خبرنگار ما گفت : این پروژه از طریق یک برنامه ریزی جامع و کار مطالعاتی در این مدیریت به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع و از طریق بهره گیری از منابع داخلی و رعایت الزامات زیست محیطی بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح پایلوت سایت تفکیک پسماندهای عمومی، هفتم مهرماه سال جاری در ذوب آهن اصفهان کلید خورد و اوایل بهمن ماه نیز به پایان رسید.

وی افزود : پس از طی مراحل تحقیقاتی و بررسی های میدانی و بازدید از مراکز تفکیک پسماند در استان، اجرایی شدن این پروژه مکانیزه از طریق بهره گیری از منابع داخلی و بدون صرف هیچ گونه هزینه ای در  ذوب آهن اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور شهری و پسماند ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : جمع آوری و انتقال این پسماندها به سایت تفکیک به همت پرسنل این مدیریت انجام گرفته و سپس تفکیک و پردازش می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : برخی از تجهیزاتی که به نوعی در سطح شرکت بلا استفاده بودند، بازسازی شده و در این پروژه زیست محیطی مورد استفاده قرار گرفتند.

سلیمانی در پایان از همکاری معاونت بهره برداری و مدیریت های نت مکانیک و آگلومراسیون که در راستای اجرایی شدن این پروژه همکاری داشتند، تشکر و قدردانی نمود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز