خبرگزاری کار ایران

اهدای بسته های معیشتی با پشتیبانی کارکنان ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۳۱

کمک به نیازمندان و کسانی که شاید هر قدم کوچک ما، روزنه امیدی در زندگیشان ایجاد نماید، زیباترین و پسندیده ترین عملی است که می توان با آن جهان هستی را مملو از حس مهر و عطوفت ساخت. در نزدیکی ما دست هایی هستند که به دلایل مختلف به یاری همنوعان خود نیازمند شده و امیدشان به قلب های مهربانی است که بنی آدم را اعضای یکدیگر می دانند و نسبت به محنت دیگران، غم و اندوه به دل می گیرند.

موسسه خیریه والفجر کارکنان ذوب آهن اصفهان با پشتوانه کمک های تلاشگران این شرکت از سال ۱۳۶۱ آغاز به کار نموده و با شناسایی و کمک رسانی به نیازمندان به ویژه نیازمندانی که عضو خانواده بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی هستند، این امکان را فراهم ساخته تا کمک های کارکنان شرکت به بهترین وجه ممکن به دست نیازمندان برسد .

در این راستا و در آستانه سال جدید و در ادامه اقدامات خیرخواهانه با مساعدت ویژه مدیرعامل شرکت، ۴۵۰ بسته معیشتی از سوی موسسه خیریه والفجر کارکنان ذوب آهن اصفهان به مددجویان اهدا شد.

مهدی دانشمند مدیرعامل موسسه خیریه والفجر کارکنان ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبر نگار ما با اعلام این خبر، گفت: در آستانه سال جدید با مساعدت ویژه مهندس کوهی، ۴۵۰ بسته کمک معیشتی، شامل ۱۰ کیلو برنج، ۱ کیلو گوشت، ۳ بطری روغن، ۳ بسته ماکارونی، ۲ قوطی رب گوجه، ۲ کیلو خرما، هر بسته به ارزش حدود یک میلیون و صد هزار تومان توزیع شد.

وی با بیان این که در سال گذشته حدود ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان شامل مواد غذایی، هزینه زندگی، درمان، جهیزیه، آزادی زندانیان و به مددجویان پرداخت شد، افزود: در یازده ماهه سال جاری نیز مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان، شامل ۷۴۰ میلیون تومان هزینه درمان، ۶۵۰ میلیون تومان هزینه جهیزیه و لوازم خانگی و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه مواد غذایی پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز