خبرگزاری کار ایران

به همت واحد فن آوری اطلاعات شرکت فولاد سنگان:

توسعه زیرساخت های فیبر نوری سراسری در فولاد سنگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۴۳

مدیر فن آوری اطلاعات شرکت فولاد سنگان از توسعه سراسری فیبر نوری برای ارتباطات سیستمی تمام بخش های این شرکت، طی سالیان اخیر خبر داد.

مهدی احمدی، مدیر فن آوری اطلاعات شرکت فولاد سنگان، با اشاره به اهم فعالیت های این واحد گفت: بخش فناوری اطلاعات از سال 1398 با هدف استفاده از فناوری های روز اطلاعات در جهت توسعه زیرساخت ها و ارائه خدمات فناوری اطلاعات به شرکت فولاد سنگان تشکیل شد.

مدیر فن آوری اطلاعات شرکت فولاد سنگان  با اشاره به مهم ترین چشم اندازها و برنامه های این واحد  تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های اطلاعاتی از جمله شبکه، ارتباطات رادیویی، فیبر نوری، ارائه خدمات سیستم های اطلاعاتی، مکانیزه کردن فرآیندها در سازمان، ارائه خدمات فناوری اطلاعات بر اساس استاندارهای روز دنیا، پیاده سازی مدیریت امن اطلاعات و مدیریت پیمانکاران مختلف که در حوزه IT خدمات می دهند از جمله مهم ترین اهداف این واحد است.

وی افزود: تاکنون حدود 60 سیستم اطلاعاتی از ماژول های شرکت ایریسا در حوزه های بازرگانی، مالی، تولید، منابع انسانی شرکت فولاد سنگان مستقر شدند و بخشی از فرآیندهای سازمان در قالب این سیستم های اطلاعاتی پیاده سازی و اجرا شده است.

 احمدی با اشاره به توسعه بخش فناوری اطلاعات عنوان کرد: در آینده ای نزدیک پازل سیستم های اطلاعاتی با هدف پوشش تمام فرآیندها تکمیل خواهد شد و گزارش گیری، تحلیل و تصمیم گیری به صورت سیستماتیک بر اساس داده کاوی های فناوری اطلاعات انجام می شود.

مدیر فن آوری اطلاعات شرکت فولاد سنگان  خاطرنشان کرد: مهم ترین دستاورد این بخش طی سالیان اخیر توسعه زیرساخت های فیبر نوری سراسری برای ارتباط حجم وسیع شرکت اعم از بخش های انبار، بخش اداری آزمایشگاه و… بوده است.

خبرنگار: سارا کریمی جم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز