خبرگزاری کار ایران

نیروی انسانی متخصص و متعهد؛ نقطه قوت اصلی ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۷۷

مدیرعامل شرکت یک شنبه ۱۶ بهمن ماه در ادامه حضور در بخش های مختلف خط تولید به همراه معاونین بهره برداری، خرید و مالی و اقتصادی در دیدار و گفتگو با مدیر،سرپرستان و کارکنان مدیریت آگلومراسیون گفت: یکی از نقاط قوت اصلی ذوب آهن اصفهان برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد است.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت یک شنبه ۱۶ بهمن ماه در ادامه حضور در بخش های مختلف خط تولید به همراه معاونین بهره برداری، خرید و مالی و اقتصادی در دیدار و گفتگو با مدیر،سرپرستان و کارکنان مدیریت آگلومراسیون گفت: یکی از نقاط قوت اصلی ذوب آهن اصفهان برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد است.

مهدی کوهی در گفتگو با تلاشگران مدیریت آگلومراسیون، اولویت اصلی برنامه های خود را توجه ویژه به تولید پایدار عنوان کرد و گفت: تلاش من این است که فرایندها و نحوه فعالیت را از نزدیک مشاهده کنم تا با همفکری بتوانیم برای افزایش بهره وری چاره جویی کنیم .

کوهی افزود: موضوعات مهمی همچون اقتصاد مقاومتی، بومی سازی و مهندسی معکوس همگی با هدف کوتاه کردن مسیر برای حل مشکلات و تامین تجهیزات برای تولید پایدار مطرح هستند.

مدیرعامل شرکت، اراده و تلاش کارکنان برای اعتلای نام و نشان ذوب آهن را ستودنی دانست و گفت: تلاشگران ذوب آهن ثابت کرده اند که در شرایط تحریم و با وجود همه مشکلات، با اعتقاد راسخ به شعار ما می توانیم، دستاوردهای مهمی حاصل می کنند . با تکیه بر این توان و همت، قطعاً روزهای روشنی در انتظار ذوب آهن اصفهان است .

در این دیدار، معاون بهره برداری، معاون خرید، معاون مالی و اقتصادی، مدیر و سرپرستان مدیریت آگلومراسیون،  راهکارهای پیشنهادی افزایش بهره وری و تولید را ارایه کردند. شایان ذکر است؛ مدیرعامل شرکت به همراه تلاشگران مدیریت آگلومراسیون در جشن میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر و بزرگداشت دهه مبارک فجر شرکت کردند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز