خبرگزاری کار ایران

به بهانه حضور گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در پنجمین نمایشگاه کار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۳۶۴

نمایشگاه کار، یک رویداد چند وجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه های حرفه ای شرکت کننده را در یک محیط پویا، تشویق به ایجاد ارتباط حرفه ای جدید می کند.

پنجمین دوره این نمایشگاه از 5 تا 7 بهمن ماه در محل نمایشگاهی برج میلاد میزبان کارفرما و کارجویانی از نقاط مختلف ایران بود.

این نمایشگاه با توجه به احاطه ای که بر پروسه جستجوی تمام انواع موقعیت های شغلی اعم از مشاغل تخصصی، خدمات کاریابی، توسعه حرفه ای، برنامه های آموزشی، آموزش های حرفه ای، مشاغل آزاد و خدمات کارآفرینی دارد، چندسالی است که به یک رویداد برجسته در زمینه ارتباط کارجو و کارفرما تبدیل شده و توانسته است جایگاه خود را به عنوان مرجعی برای کارفرمایان و کارجویان تثبیت کند.

به بهانه حضور گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در پنجمین نمایشگاه کار ایران

برپایی کارگاه های تخصصی در زمینه مهارت های شغلی از جمله موضوع توسعه فردی، دسترسی به هزاران فرصت شغلی و حرفه ای، ارائه درخواست برای موقعیت های شغلی مختلف در محل نمایشگاه، امکان استخدام توسط کارفرمایان پیش از ترک نمایشگاه، امکان آشنایی با مدیران منابع انسانی شرکت ها و سازمان های مختلف، اخذ توصیه از افراد با تجربه در زمینه های شغلی، کسب تجربه در زمینه مصاحبه های شغلی، ارتقای شبکه ارتباطی در زمینه شغلی و حرفه ای، امکان ثبت نام برای دوره های آموزشی در زمینه افق های جدید حرفه ای، امکان حضور رایگان در جلسات و سمینارهای آشنایی با شرکت ها و موسسات حرفه ای و ... بخشی از ویژگی های نمایشگاه کار ایران است.

ثبت بیش از 2300 رزومه در غرفه گروه انتخاب

گروه صنعتی انتخاب با حضور فعالانه در نمایشگاه کار ایران و با استقرار همکاران خود در بخش های مختلف به ویژه معاونت منابع انسانی، راهکارهای مختلفی را برای ارتباط با بازدیدکنندگان و جویندگان کار و حرفه اجرایی کرد تا زمینه به کارگیری نیروهای مستعد و مورد نیاز خود در بخش های مختلف را فراهم کند.

به بهانه حضور گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در پنجمین نمایشگاه کار ایران

جویندگان کار با راهنمایی نیروهای متخصص حاضر در غرفه انتخاب، با این گروه صنعتی بیشتر آشنا شده و اقدام به ثبت آنلاین رزومه خود کردند؛ به طوریکه طی سه روز برگزاری نمایشگاه 2374 رزومه در غرفه این گروه به صورت آنلاین ثبت شد.

سید حسین میرباقری، معاون سرمایه انسانی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این باره گفت: این گروه در این دوره از نمایشگاه با عنوان و رویکرد "شهر دوستی" میزبان علاقمندان بود و سعی کرد بار دیگر حامی خلاقیت و فرصت های رشد و یادگیری برای تصدی پست های تخصصی باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت های بزرگ حوزه صنعت و فناوری برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی از غرفه انتخاب صورت گرفت.

اعلام مشاغل مورد نیاز گروه بر اساس گرایش و نوع تخصص

همچنین قائم مقام معاونت جذب سرمایه‌های انسانی گروه انتخاب، ارائه و معرفی مزایای شهروندی در گروه صنعتی انتخاب را در این دوره نمایشگاه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشاغل مورد نیاز گروه به صورت تخصصی با ذکر گرایش و نوع تخصص اعلام شده بود تا افراد جویای کار در حوزه حرفه‌ای خود بتوانند تصمیم گیری کنند.

عباس خزایی افزود: با ایده پردازی هایی که صورت گرفته بود، تاریخچه گروه برای مخاطبان به صورت بصری و محتوایی به خوبی نشان داده شد.

به بهانه حضور گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در پنجمین نمایشگاه کار ایران

وی ادامه داد: همچنین گروه صنعتی انتخاب از طریق نرم افزار "سنجمان" نیازمندی‌های شغلی خود را اعلام می کند. در نرم افزار مذکور، حوزه های تخصصی شغلی و مدارک مورد نیاز متقاضیان برای جذب بارگذاری شده و در تمام مراحل ثبت نام، به فرد متقاضی پیامک ارسال می شود.

وی در خصوص فرآیند جذب نیروی انسانی در گروه افزود: فرآیند جذب در سال گذشته حدود ۲۵ روز به طول می انجامید که امسال با بهینه سازی فرآیندها توانستیم این زمان را به کمتر از ۱۵ روز کاهش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز