خبرگزاری کار ایران

امضاءتفاهم نامه همکاری‌های مشترک شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری شرکت فولاد مبارکه و شرکت ورق خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۹۳۲

تفاهم نامه همکاری های مشترک شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری شرکت فولاد مبارکه و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری امضا شد.

به گزارش ایلنا، نشست کارگروه فنی شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه وتیم مدیریتی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری به منظور امضا تفاهم نامه و آغاز همکاری های متقابل روز یکشنبه نهم بهمن ماه تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر لزوم همکاری، هم اندیشی و هم افزایی پیرامون مباحث دانشی و استفاده تجربیات متقابل برای پیشبرد اهداف گروه فولاد مبارکه تاکید کرد و افزود: همکاری های فناورانه و نوآورانه با تمرکز بر شناسایی چالش ها و ظرفیت ها به منظور همگامی همسو با توسعه تکنولوژی و فناوری روز دنیا امری ضروری و اجتناب ناپذیراست و امیدوارم با فضایی که درنتیجه این همکاری ها ایجاد خواهد شد بتوان موجبات سهولت و تسریع در تأمین نیازهای مجموعه ورق خودرو درحوزه فناوری ایجاد شود.

سپس یحیی پالیز دار مدیر عامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از حضور در شرکت ورق خودرو و علاقمندی این مجموعه برای همکاری در حوزه فناوری ابراز خرسندی نمود و خاطر نشان کرد: مجموعه پشتیبانی توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه درصدد است با ارائه راهکارهای فناورانه و نوآورانه و با تعامل نزدیک با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و نیز با درنظر گرفتن نیازهای شرکت های گروه فولاد مبارکه پاسخگوی نیازهای این مجموعه در حوزه تکنولوژی باشد.

در پایان این نشست صمیمی تفاهم آغاز همکاری ها به امضاء طرفین رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز