خبرگزاری کار ایران

در ذوب آهن اصفهان با موفقیت انجام شد؛

به روز رسانی سیستم اتوماسیون کارگاه آماده سازی مواد آگلومراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۸۷۵

عملیات بازسازی و به روز رسانی سیستم اتوماسیون و مانیتورینگ و روشنایی اتاق فرمان OP-۲ کارگاه آماده سازی مواد اولیه در مدیریت آگلومراسیون با موفقیت اجرا شد و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش ایلنا، فرهاد شریعتی سرپرست کارگاه آماده سازی مواد اولیه مدیریت آگلومراسیون با اعلام این خبر به تشریح این اقدام پرداخت و گفت: سیستم مانیتورینگ اتاق فرمان OP-۲ کارگاه آماده سازی مواد اولیه به دلیل عدم تسلط کافی اپراتور و جانمایی غیرمناسب و بعضاً کابل کشی های روی کار، مکرراً با قطعی سیستم مواجه و دارای مشکلات عدیده ای بود که به همین دلیل اصلاح و رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به منظور دسترسی بهتر و انجام کنترل دقیق اپراتور به فرآیند ارسال مواد آماده تولید و نظارت بر کلیه مسیرهای بارگیری و تجهیزات کارگاه ضمن حفظ پیشگیری از توقف مسیرهای بارگیری و مراحل ارسال مواد آماده تولید، اقداماتی از قبیل انتقال برق UPS، کابل کشی سلکتور، ایجاد و پیش بینی خطوط ارتباطی تلفن و دیسپاچری، کابل انتقال تصویر HDMI  جهت مانیتورهای larg screen  و همچنین نصب پریزهای مربوطه این تجهیزات در کمترین زمان ممکن انجام شد و مورد بهره برداری قرارگرفت.

شریعتی خاطرنشان کرد: اضافه کردن splittor  بعد از خروجی تصویر KVMهای مربوطه جهت نمایش چند تصویر همزمان بر روی مانیتورهای بزرگ و کوچک از دیگر مزایای این طرح است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران این واحد بهره برداری در آینده نزدیک این پروژه در دیگر اتاق فرمان های بخش اجراء شود تا باعث ارتقاء و تحقق مدرنیزاسیون سیستم ها باشیم.

وی تأکید کرد: در طی این مراحل روشنایی سقفی این کارگاه به پنل های روشنایی جدید مجهز و شدت نور آن استاندارد شد.

شایان ذکر است؛ تلاشگران شاخه های اتوماسیون، برق و تکنولوژ مدیریت آگلومراسیون در اجرای این پروژه همکاری و مشارکتی فعال داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز