خبرگزاری کار ایران

عرضه محصولات گروه سایپا بدون قرعه‌کشی در سایت فروش اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۰۶

فروش فوری و فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای 5 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 روز پنج‌‌شنبه 14 مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، گروه خودروسازی سایپا ‌فروش فوق العاده 5 محصول شاهین، سایپا 151، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل 30 روزه و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل 90 روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا ادامه خواهد داشت.

همچنین شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای 8 محصول شاهین، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر با گیربکس معمولی و سایپا 151با موعد تحویل دی ماه سال جاری الی "اردیبهشت ماه" 1402 آغاز می کند.

گفتنی است در این طرح، فروش محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت جهت ثبت نام انجام خواهد شد. این طرح فروش برای خودروهای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت پیش ثبت نام فعال است.

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده برای خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک و کوییک.آر با گیربکس معمولی به 18 ماه و برای سایر محصولات محدودیت مذکور وجود ندارد.

ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش های فروش(فوق العاده و پیش فروش) و همه محصولات اجرا نخواهد شد.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز