خبرگزاری کار ایران

بنیانگذار سبک هفت قدم؛

سبک هفت قدم راهی برای کشف استعدادها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۵۶۴

بنیانگذار سبک هفت قدم در خصوص «سبک هفت قدم» عنوان کرد: این سبک درهفت مرحله به جوانان ثابت می کند که نیاز نیست حتما در کلاس های آموزشی با مبالغ بالا شرکت کنند. در این سبک به جوانان آموزش رایگان داده می شود و بین دانش آموختگان، افرادی که بتوانند به مرحله مورد نظر دست پیدا کنند،‌ با سرمایه شخصی برای آنها کار آفرینی می شود.

میلاد شادانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،‌ کمک به نخبگان را یکی از اهداف «سبک هفت قدم» عنوان کرد و گفت: سعی شده برای جلوگیری از فرار مغزها، با ایجاد امکانات و سرمایه و فرهنگسازی، از نبوغ این افراد در کشور استفاده شود.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این کلاس ها را کوتاه کردن دست کلاهبرداران عنوان کرد و گفت: برخی از کلاس های آموزشی با دریافت مبالغ هنگفت، هیچ آموزشی مناسبی ارائه نمی دهند و فرد راه با آموزش های بی پایه و بی اساس گمراه می کنند.

شادانی با بیان اینکه کلاس های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شود‌، گفت: کلاس های «سبک هفت قدم» در اینستاگرم، تلگرام و تیوتر بوده و در نظر داریم این کلاس ها را به صورت سمینار در شهرستان ها برگزار کنیم.

وی ادامه داد:  پس از برگزاری کلاس های آموزشی، ‌افرادی که دارای نبوغ بوده از آنها آزمون های تخصصی گرفته می شود؛ در صورت قبول شدن و کسب تبه مورد نظر،‌ روی مهارت فرد مورد نظر سرمایه گذاری خواهد شد.

وی میزان سرمایه گذاری بسته به پروژه مورد نظر عنوان کرد ، بخشی از سرمایه از حساب شخصی هفت قدم و بخش دیگر نیز از طریق معرفی به بانک ها و سازمان ها انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز