خبرگزاری کار ایران

/یادداشت/

به بهانه صحبت های غیر کارشناسی نماینده مجلس در خصوص خودرو جدید زامیاد/ کوبیدن برطبل ناآگاهی!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۴۵

آقای نماینده، گناه ما سهامداران خرد خودروسازی چیست که جنابعالی با سخنان نسنجیده تان بدون دقت لازم باعث ضربه و ضرر ما می‌شوید.

اگر قدمت خودروسازی ایران را اندکی بررسی کرده باشید متوجه خواهید شد که چرا سهام خودرو، همیشه سهام بنیادی است! بهتر است در جریان باشید عده ای از ایرانیان که دغدغه تولید و توسعه صنعت ملی را دارند بخشی از سرمایه های خود را در بورس برای رونق و حمایت از صنعت خودروسازی و همینطور دریافت سود اندک حاصل از تولید و ‌کارآفرینی این صنعت گذاشته اند و قطعا اگر ذره ای علاقه و تعصب به صنایع ملی داشته باشید، متوجه خواهید شد که بسیاری از کشورهای متمول منطقه هنوز هم فاقد توانایی های فنی انسانی و علمی برای تولید خودرو هستند.

اینک که ما سهامداران خرد با اندک سرمایه هایمان به حمایت از تولید، اشتغالزایی و توسعه صنعت خودرو پا پیش نهاده ایم، متاسفانه بعضی افراد که با اندک رای یک شهر کوچک که (حتی در این شهر نیز سهامداران خودروساز وجود دارد و سخنان ایشان باعث ضرر این مردم غیرتمند نیز شده است) برای بیشتر دیده شدن، به صورت غیر تخصصی و غیر علمی باعث ضرر و زیان سهامداران خرد شده و برای اینکه به زعم خودش رای اندکی برای دوره بعد نمایندگی جمع کند تیشه به ریشه صنعت کشور زده و با فضاسازی کاذب و حتی تمسخر، باعث بی انگیزه کردن تمامی مهندسان، متخصصان و  کارگران سخت کوش و خودروسازان که در تحریم های شدید تولید را ادامه داده اند، شده است. 

بدون تامل باعث آزردگی سهامداران خرد شده و در عین حال با این سخنان غیر فنی باعث کاهش صادرات خودروهای تولید داخلی کشورمان و در نهایت آسیب زدن به سهام خودرویی قشر فقیر و ‌متوسط جامعه شده اند.

آقای نماینده، قدری تامل فرمایید، جنابعالی آگاهانه یا ناآگاهانه باعث خدشه دارشدن غرور ملی و موجبات صدمه زدن به ما سهامداران خرد می شوید.

نویسنده: مهراد اسماعیلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز