خبرگزاری کار ایران

ایران سرور بزرگ‌ترین مرکز وب هاستینگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۰۶

پیشرفت تکنولوژی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده تا وجود سرور‌های فعال جهت ارائه خدمات به کاربران بیش از پیش احساس شود. در دنیای امروز اکثر کار‌های اداری، بانکی، آموزشی، فرهنگی، علمی و غیره با اتصال سیستم به اینترنت در مدت زمان کوتاهی انجام می‌­‌شود.

از آنجایی­‌که ارتباط کاربران با فضای مجازی تنها از طریق اینترنت و سایت­‌ها امکان‌­پذیر است، بعضی از شرکت­‌ها و مؤسسات بستر مناسبی را برای انجام این فعالیت­‌ها فراهم نموده‌­اند. یکی از مؤسسات فعال در زمینه ارائه خدمات به کاربران، ایران سرور است. در این بخش قصد داریم شما را با این مجموعه فعال و بعضی از خدمات آنان نظیر خرید دامنه و سرور اختصاصی آشنا سازیم.

 
ایران سرور خرسند است که تاکنون توانسته نیاز بسیاری از کاربران خود را در زمینه خرید سرور مجازی، خرید هاست، دامین و غیره برطرف سازد. این مجموعه با داشتن کادری مجرب، توانا، خلاق و‌ایده‌پرداز به عنوان یکی از بهترین مؤسسات ارائه‌­دهنده خدمات در این حوزه شناخته شده است.

حال ممکن است با خود بیندیشید که:

  • ایران سرور چیست؟
  • این مؤسسه چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می‌­دهد؟
  • تعرفه خدمات این شرکت در مقایسه با سایر مؤسسات چگونه است؟
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی این مجموعه به چه صورت است؟

سرور چیست؟

به­ طور کلی هدف از خرید کامپیوتر، لپ‌­تاپ، تبلت و تلفن همراه هوشمند انجام کار‌های روزمره و ارتباط با دنیای مجازی است. با توجه به افزایش جمعیت و رشد روز افزون کاربران اینترنت و فضای مجازی، لزوم استفاده از سرور و کیفیت خدمات آن بیش از هر زمان احساس می‌­شود. در تعریف سرور باید گفت که مغز اصلی و فرمان‌­دهنده به چند­ کامپیوتر (دو یا چندین سیستم) را سرور می‌­نامیم. عمدتاً سرور ارائه‌­دهنده خدمات یک کامپیوتر مرکزی است که از لحاظ سخت‌­افزاری و کارکرد در سطح بالاتری نسبت به سایر سیستم­‌های زیرمجموعه خود قرار دارد.
در صورتی­ که اتصال بین ­سیستم­‌ها به یک شبکه داخلی محدود شود، آن را سرور تحت شبکه می‌­نامند. در ادارات و بخش­‌های دولتی اغلب از این روش برای اتصال سیستم­‌ها و تبادل اطلاعات استفاده می‌­شود. ایران سرور نیز به‌­عنوان یکی از مراکز معتبر و فعال در این حوزه تاکنون توانسته با ارائه خدماتی نظیر سرور اختصاصی و خرید سرور مجازی، نیاز بخش­‌های دولتی و غیردولتی را برطرف سازد.
لازم به ذکر است در سرور‌های تحت شبکه یک کامپیوتر به عنوان سرور تعیین شده و بقیه به عنوان زیرمجموعه از آن سرویس می‌­گیرند. در اصطلاح فناوری اطلاعات به سیستم اصلی «سرور» و به سیستم­‌های سرویس گیرنده «کلاینت» گفته می‌­شود. در تمامی ادارات، مؤسسات مالی و اعتباری، فروشگاه­‌های زنجیره‌­ای، کافی‌‍­نت­‌ها، گیم‌­نت­‌ها و غیره از این روش برای برقراری ارتباط یکپارچه بین سیستم­‌ها استفاده می‌­شود. متخصصین ما در ایران سرور به صورت شبانه‌­روزی آماده ارائه خدمات شبکه به کاربران هستند.

خرید هاست؛ خدمتی دیگر از ایران سرور

همان‌­طور که می‌­دانید پس از طراحی و اتمام ساخت وب­سایت، برای ارائه آن در شبکه بین‌­المللی و قابل مشاهده بودن برای تمامی کاربران به هاست نیاز دارید؛ در غیر این­ صورت امکان ارائه سایت در معرض دید کاربران و قرار دادن آن در شبکه بین‌المللی میسر نخواهد بود. در این راستا ایران سرور با ارائه خدمات ویژه در زمینه خرید هاست، نیاز کاربران را برطرف ساخته است؛ به­‌طوری که برای افزایش میزان بازدید­کننده برای سایت نیازی به روشن بودن همیشگی سیستم و اتصال مداوم آن به اینترنت ندارید؛ بدین نحو که تمامی فرآیند میزبانی سایت و به‌روزرسانی آن توسط شرکت­‌های ارائه‌دهنده خدمات خرید دامنه و هاست انجام می‌­شود.
 
ایران سرور بزرگ‌ترین مرکز وب هاستینگ

مزایای استفاده از خدمات ایران سرور

- بهره‌­مندی از خدمات ارزان و مقرون به­‌صرفه

سرورهای خارجی با دریافت مبالغ زیادی فرآیند پشتیبانی و سرویس‌­دهی به کاربران را در زمینه خرید سرور مجازی، پشتیبانی، ارائه سرور اختصاصی و غیره انجام می‌­دهند. این در حالیست که ایران سرور به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه تمامی خدمات خود را با کمترین قیمت نسبت به سایر شرکت­‌های مشابه در اختیار کاربران قرار می­‌دهد. بنابراین با کمترین هزینه می­‌توانید وب­سایت خود را راه­‌‍اندازی نموده، وارد شبکه بین‌­المللی کنید و ضمن بهره­‌مندی از خدمات این مجموعه، سایتی پویا با تعداد بازدیدکننده بالا داشته باشید.

آنچه که برای کاربران اهمیت فراوانی دارد، هزینه خرید هاست و دامنه است. به شما این اطمینان را می‌­دهیم که مجموعه ما ضمن ارائه خدمات باکیفیت و پشتیبانی همه­‌جانبه، سعی بر این دارد تا با کاهش هزینه خدمات، بستر مناسبی برای توسعه کسب و کار مشتریان خود فراهم سازد. در سال­‌های اخیر نیز روند کار مؤسسه ایران سرور با همین رویکرد پیش­ رفته و تا به­ حال توانسته نظر تمامی کاربران را جلب نماید. توصیه می‌­کنیم شما نیز هرچه زودتر به جمع ما بپیوندید و در کنار استفاده از خدمات باکیفیت، کسب­ و­ کارتان را در کوتاه­‌ترین زمان ممکن گسترش دهید.

- حفظ امنیت و اطلاعات کاربران

شرایط کاری بعضی از مؤسسات و ارگان­‌ها به گونه‌­ای است که حفظ امنیت و اطلاعات کاربران برای آن‌ها اهمیت فراوانی دارد؛ از این رو به دنبال دریافت خدمات از مبادی معتبر هستند تا در کمال آرامش و اطمینان خاطر بتوانند فعالیت­‌های خود را انجام دهند. در این زمینه نیز ایران سرور با ارائه انواع سرور اختصاصی با سرعت و امنیت بالا نیاز این دسته از مشتریان را برطرف ساخته است؛ به‌­طوری که کاربران بدون هیچ دغدغه‌­ای در یک فضای مطمئن فعالیت­‌های کاری و شخصی خود را انجام می‌­دهند. شما نیز اگر قصد راه‌­اندازی کسب­ و کار اینترنتی در فضای قابل اعتماد و با سرعت بالا را دارید، می‌­توانید جهت خرید سرور مجازی و استفاده از سایر خدمات ما به آدرس www.iranserver.com مراجعه نمایید.
 
ایران سرور بزرگ‌ترین مرکز وب هاستینگ

- حافظ منافع کاربران

ایران سرور یک مؤسسه ایرانی و دارای نشان اعتماد الکترونیک از تمام مراجع ذیربط است. به همین دلیل کاربران با خیال آسوده خدمات خود را به این شرکت محول می‌­کنند؛ زیرا با توجه به اینکه کاربران در زمینه­‌های مختلف فعالیت دارند، همواره حفظ اطلاعات و منافع آنان از قبیل پرداخت­‌های اینترنتی، ثبت اطلاعات هویتی و بانکی و غیره اهمیت فراوانی دارد. به همین جهت استفاده از مؤسسات ایرانی و فعال در داخل کشور برای کاربران بهتر بوده و منافع آنان نیز حفظ می‌­گردد. ما در مجموعه iranserver یک فضای روشن و شفاف را برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم نموده‌­ایم تا در کنار بهره­‌مندی از خدماتی نظیر خرید سرور مجازی، منافع و اطلاعات شخصی (هویتی و بانکی) مشتریان نیز حفظ شود.

انواع سرور

اکنون که با تعریف سرور و مزایای آن آشنا شدید، زمان آن رسیده تا نسبت به انواع سرور و موارد استفاده آن‌ها آشنایی پیدا کنید. به­‌طور کلی سرورها براساس نوع مشتری و نحوه ارائه خدمت دسته‌­بندی می­‌شوند. بعضی از مهم‌ترین و پرکاربردترین سرورهای موجود در بازار فناوری اطلاعات عبارتند از:

  • سرور اشتراکی

یکی از متداول‌­ترین خدمات ایران سرور در زمینه ارائه انواع سرور اختصاصی، خدمات سرور‌های اشتراکی است. این دسته از سرور‌ها منابع و سایر اطلاعاتی را که در خود جای داده‌اند، به وسیله فرآیند اشتراک‌­گذاری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این راستا نیز هرچه پهنای باند سرور بالاتر باشد، به نسبت سرعت انتقال داده و اشتراک­‌گذاری اطلاعات نیز بیشتر خواهد بود. در صورتی­ که هدف‌تان از راه‌­اندازی سایت ارائه مطالب به تعداد زیادی مخاطب است، هنگام خرید هاست و دامنه به این نکته توجه کنید. در غیر این­ صورت با ورود لحظه‌­ای تعداد زیادی کاربر به سایت، با افت شدید انتقال سرعت و سرعت تبادل اطلاعات روبه‌رو خواهید شد.
  • سرور اختصاصی مجازی

این سرور در مقیاس بزرگ‌تر با منابع اختصاصی از یک سرور اشتراکی ساخته شده است. درون سرورهای اختصاصی چندین ماشین مجازی وجود دارند که وظیفه برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با کاربران را برعهده دارند. تمامی ابزارها و اطلاعان درون سرور به یک مؤسسه یا نهاد خاص اختصاص دارد. به همین دلیل تعداد سایت­‌های متصل به سرور میزبان به نسبت کمتر از سرور اشتراکی است.

به عبارت دیگر یکی از دلایل اصلی افزایش امنیت و سرعت تبادل اطلاعات در سرورهای اختصاصی تعداد کم سایت­‌های مهمان نسبت به سایر سرورها است. در ایران سرور تمامی خدمات مربوط به سرور اختصاصی و خرید سرور مجازی بنا به نیاز و حوزه فعالیت مشتری در اختیار وی قرار می‌­گیرد؛ البته به یاد داشته باشید با توجه به کیفیت سرورهای اختصاصی، هزینه استفاده از آن‌ها به نسبت بیشتر از سرورهای اشتراکی است.

خوب است بدانید که سرور‌ها در ایران براساس نوع کارایی و خدمتی که ارائه می‌­‌کنند، به سه دسته وب سرور، میل سرور و دیتا سرور تقسیم­‌‍بندی می‌­شوند. دسته اول یعنی وب سرور‌ها اغلب در زمینه خدمات هاستینگ و خرید دامنه جهت راه­‌اندازی سایت­‌ها فعالیت دارند. دسته دوم میل سرور‌ها به لحاظ داشتن قابلیت ارسال و دریافت پیام به عنوان سرویس‌دهنده در سایت­‌های پیام­‌رسان مورد استفاده قرار می‌­گیرند. دسته سوم که دیتا سرور نام دارد به افراد مختلف اختصاص داده شده و آن‌ها نیز برای ثبت اطلاعات مهم و موردنیاز خود از آن استفاده می‌­کنند. در ایران سرور نیز تمامی خدمات بر همین اساس در اختیار مشتری قرار داده می‌­شود.
 

جمع بندی

در پایان خاطر نشان می‌­شود که ایران سرور به عنوان یکی از معتبرترین شرکت­‌های ارائه‌دهنده خدماتی نظیر خرید هاست، دامنه، خرید سرور مجازی و غیره به صورت شبانه‌­روزی پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز است. این مجموعه با بهره‌­مندی از کادری کارآمد و با تجربه قادر است که خدمات خود را به بهترین نحو ممکن و ارزان­‌تر از سایر مؤسسات در اختیار شما کاربران قرار دهد.

https://www.iranserver.com/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز